Zoww vanavond weer naar tielen ook helpen bouwen heb er zin in !
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry dat ik het misschien wat lomp zeg.
Maar wat een geneuzel zeg, dat je maar 10 foto's per post mag plaatsen.
Zo is voor mij de lol er ook van af.
Hey sigaar! Je hebt er maar 6 geplaatst!
Maar eh, dan zoek je toch elke keer je 10 absolute top-platen eruit? Scheelt een hoop scroll, scroll, scroll...
Uiteindelijk vrij onverwachts toch maar richting Tiel gereden, had weinig zin om alleen richting Tiel te rijden en totaal onverwachts vond mijn broer het wel leuk om even mee te gaan. Rond 21.40u daar aangekomen en het was zoals voorgaande jaren vrij rustig. Het vuurwerk ligt niet dichtbij de kermis, vandaar dat de aanloop van bezoekers wat minder groot is. Enkele freaks gezien en later kwam de sigaar ook nog even aan knorren met de VWM stickers op zijn ruit.
Om toch even over het showtje te beginnen. Ik ging er niet heen met hele hoge verwachtingen en ben blij weer wat vuurwerk te hebben gezien. Naarmate het einde naderde werden de bommen wel van wat betere kwaliteit (Original bommen meen ik gezien te hebben?) maar er zaten ook wat mindere effecten tussen. De combinatie's van effecten kwamen voor mij erg rommelig over. Hiermee wil ik de vuurwerkers absoluut niet afzeiken want het is (helaas) niet mogelijk om in elke show veel uren aan tijd te steken met het schrijven en bedenken van thema's etc. Zeker niet wanneer je zoals Katan niet een paar maar heel veel shows per jaar moet schieten. Het publiek was in ieder geval erg tevreden wat ik er van hoorde, en dat is uiteindelijk toch het belangrijkste.
Zoals de sigaar al aangeeft, erg jammer dat er weer mensen zijn die in dit geval noodsignalen afschieten. Normaal blijven die dingen een tijdje in de lucht hangen maar deze schoot echt schuin de lucht in en viel enkele meters van het vuurwerk op de grond en bleef daar nog een tijdje doorbranden.
De medewerkers van Katan en hulpjes bedankt voor de show, we hebben weer even kunnen genieten en een leuke avond gehad. Sigaar bedankt voor de prachtige platen!
Heb meegeholpen met de opbouw, ben geen original tegen gekomen... Ik stond te filmen op het veld zelf en schrok nogal van die kogel die niet ver van ons lande en maar door bleef branden, over de combinaties, alle waaiers die geschoten zijn waren telkens dezelfde 3 per schot, dus dat is een combinatie van 3 dezelfde shells... niet rommelig toch?
hier mijn video vanaf het veld, super bedankt katan voor de gelegenheid!