Thunderking

bosman

Registered User
Alpeco verkoopt ook nog de mortiers set de Thunderking.

Het bevat 12 2 inch shells, en natuurlijk de buis.

Tot eind vorig jaar kon je de lange thunderking kopen, maar na opnieuw te zijn gekeurd. Zijn de shells nu de helft lang. Volgens sommige mensen kwam dit niet te goede aan de knal.

De set kost bij Alpeco: 22 euro.

-=AL CAPONE=-

Registered User
deze verandering kwam de knal zeker niet ten goede de oude thunderkings gingen hoger en de knal leek ook veel harder de nieuwe gaan een stuk lager maar er zit ook beduidend minder geluid en druk in.

ps. dit heb ik getest door 20 thunderkings (10 oude en 10 nieuwe) om de beurt af te schieten en in alle gevallen was de oude versie superieur aan de nieuwe

staat dit topic hier wel goed? tenminste thunderkings zijn nou niet bepaald display shells ;)

Laatst bewerkt:

THE SHARE-MAN

Registered User
ik heb totaal 4 kartons gehaald voor mijn vrioendenkring vorig jaar december

1 maatje van me was zo boos dat hij een hele karton had gekocht.

het is niet als de oude thunderkings

ik heb gehoord en gezien dat sommige de lucht ingaan en niks doen of spuiten alleen vuur net als een fonteintje. de knal is bagger nog slechter als nitraat.

sommige stijgen niet eens op of stijgen wel op en doen gewoon niks.

nou mijn mening is dat het sonde van je geld is als je de oude thunderking gewent ben.

Jo440

Registered User
Ik had ze afgelopen jaarwisseling ook....bij mij deden ze t allemaal,ik had wel meer van de knal verwacht, en de hoogte was nou ook niet bepaald veilig,van de 12 had ik er 2 die behoorlijk hard knalde, maar ze bleven maar gevaarlijk laag bij de grond...

Lidu Rullezzz

Registered User
Jammer dat die van alpeco zow slecht zijn gworden :r

En wat nog erger is, is dat de thunderingking helemaal weg is vanaf dit jaar ! ;( ;(

bosman

Registered User
Lidu Rullezzz zei:
Jammer dat die van alpeco zow slecht zijn gworden :r

En wat nog erger is, is dat de thunderingking helemaal weg is vanaf dit jaar ! ;( ;(

Die was toch alleen nog maar via de handel te verkrijgen |:(

nitraat4life

Registered User
Ik heb dit jaar de nieuwe thunderkings ook mogen meemaken, Ik had legale thunderkings en die leken nog harder te knallen! Echt slecht zijn deze dingen geworden! Heel erg zonde want ze knalden zo lekker:(

Anthony_bomb.

Registered User
nitraat4life zei:
Ik heb dit jaar de nieuwe thunderkings ook mogen meemaken, Ik had legale thunderkings en die leken nog harder te knallen! Echt slecht zijn deze dingen geworden! Heel erg zonde want ze knalden zo lekker:(

Je haalt de woorde uit me mond !
Had ook legale thunderkings ( broekhoff ) gewoon hier in NL gehaald. Nou , die knalde veel vetter vond ik hoor ! en voor die Prijs ook.
Die nieuwe thunderkings van alpeco waren gewoon niet volgens mijn verwachtingen. Ik vind het daarom helemaal niet erg dat deze dingen niet meer te koop zijn.

greetz
Anthony bomb

P

poziloc

Guest
zijn nog wel te koop bij alpeco!
hoe kom je aan de info dat ze niet meer te koop zijn?

RBA

Registered User
ik snap er niks meer van
de een zegt dat ze niet meer verkocht worden
de ander van wel..
zijn de thunderkings nog te koop of niet ?

Tony

Administrator
Medewerker
RBA zei:
ik snap er niks meer van
de een zegt dat ze niet meer verkocht worden
de ander van wel..
zijn de thunderkings nog te koop of niet ?

Poziloc is een crew member hij heeft dezelfde informatie als de andere crew members van Freakpyromaniacs. En zoals hij zegt de thunderkings zijn nog steeds te koop. Ik moet er wel bij vertellen OP=OP .

Thunder79

Registered User
Eigenlijk hadden ze de nieuwe versie van vorig jaar al niet meer moeten verkopen. Deed de naam thunder king geen goed namelijk. Jaren lang van genoten, wat een kwaliteit was het altijd! ;(

Bovenaan