Thunderking

vwtune

Registered User
Volgens mij niet hoor... de thunderING King ken ik al een paar jaar... en wat de andere schrijven over de thunderking vind ik niet overeen komen met de Thundering king... hij gaat namelijk erg hard... zij vergelijken de thunderking zelfs die met de nederlandse.... nou dat kan ik me haast niet voorstellen....

Wizz

Registered User
Thundering king was vroeger alleen verkrijgbaar in het illegale circuit, knalde iets harder dan de goede versie van Alpeco alleen had geen tail omhoog.

Wizz

Registered User
deze hebben ook geen tail omhoog.... wil je me zeggen dat ze dan zo lang op de plank hebben gelegen?

Ik meen dat de bonbridge versie met een rode lichtkogel omhoog ging en de "illegale" versie in roze doos niet. Het zou kunnen dat ik het omdraai hoor is al een tijd geleden..

vwtune

Registered User
ze zitten in een roze doos.... en hebben geen tail of rode lichtkogel omhoog... gewoon helemaal donker.... tot: BOOOOEMMMM (met flits)

astronaut-pira

Registered User
In aruba zijn deze setjes nog steeds te koop, maatje van me vierde daar oud en nieuw hij heeft me er ook filmpjes van laten zien op ze mobieltje.De prijs weet ik helaas niet.

P

poziloc

Guest
Hier een foto van de Thunder king uit Aruba

OudenNieuw_Aruba_2006_92_.jpg

jcwtfreak

Registered User
Vorig jaar doken er nog aardig veel dozen van deze Bliksemdoeners op, wat me opviel was dat ze bijzonder hard uit het buisje klapte echt niet iets waar je met je hoofd boven wil gaan staan.
Ook kun je het buisje het beste in een emmer doen en dan helemaal vullen met zand aagezien deze krengen echt veel kracht hebben en vaak het pootje kapot klappen op de grond dus wees verstandig!

sarlo

Registered User
Sorry dat ik dit topic omhoog schop ;)

Vorig jaar waren ze hier in de buurt nog vollop te krijgen. de prijs was wellis waar erg hoog (50 euro per 12 stuks) maar toch waren deze dingen niet aan te slepen blijkbaar.

Hier nog wat foto's en wat filmpjes van de nieuwere versie (en dus niet de oude)
k had wel een heel karton vorig jaar maar heb er zelf maar 1 doosje aan over gehouden ;)

het blijft in ieder geval leuk spul..het nadeel is dat de oude variant er niet meer is. alleen de nieuwe variant in de paarse doos.

en als je de oude tegenkomt is het vaak oude voorraad waar je zeker mee moet oppassen!

pic:
2hhp451.jpg

filmpjes:
Thundering king in de avond

thundering king in park

Thundering king voor

Laatst bewerkt door een moderator:

3307

Registered User
Hoe zit het met de laatste versie van de ThunderKing. Heb daar hier nu een doosje van. Ze zijn de helft kleiner maar toch staat er nog 25gram netto inhoud op vermeld terwijl dit ook op de oude staat vermeld die duidelijk harder zou moeten knallen. Druk foutje?

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Ik heb vorig jaar twee setjes van de oude thunderkings gekocht.

1 setje heb ik vorig jaar opgestookt en 1 had ik bewaard voor het afgelopen oud en nieuw.
Ondanks dat ze wat ouder waren, vond ik ze nog perfect.
Ik heb ze dit jaar wel overdag afgestoken.
Als de shell de lucht in vlieg, gaat halverwege het dopje los.
Ik dacht de eerste keer, dat de shell weer terug ging naar de grond, maar dat was dus het dopje.

Leuke dingen, jammer dat ze er niet meer zijn.:sad:

Wat me ook opviel, vroeger hoorde je vaak klachten dat de mortier halvewege al stuk was.
Dat was bij mij niet het geval, alle twee de mortieren staan in me kamer op de kast.
Heel en van binnen lekker zwart.:bigsmile:

Bovenaan