The Cube

Tony

Administrator
Medewerker
Kan maar één ding betekenen; er wordt beter, mooier en (qua effect) groter vuurwerk geproduceerd. Ik word er blij van ;-)

Ik vond het niet groter dan normaal. Alleen staan we bij Wolff normaal op 80 meter afstand te filmen en nu op 30 meter. Wolff staat ook bekend om de grote effecten en harde burst dis het was zoals altijd, kikkuh!

Moontan

Moderator
Medewerker
Dank zij deze film kun je tenminste een beter oordeel geven.
Ik blijf bij mijn mening. Ik vind het een super mooie cake.
Deze gaat zeker weten in de sporttas mee!!

PyroGuy

Registered User
Zeker een mooie cake. De brocades zijn goed uitgewerkt, maar de palmen vind ik iets minder.
Maar tegenvallen doet hij zeker niet! Ik blijf ook bij mijn mening dat het gewoon een zeer goede cake is, voor een redelijke prijs.

mickeyzegtboem

Registered User
Erg fraai blok, de gekleurde tips op de brocade kunnen in een showtje mooi aansluiten op de brocade tip van pyrostar.
Ook de mines zien er mooi vol en lang brandend uit.

bridge

Bronzen Member
Een erg mooie pot dit. Het blauw ziet er ook goed uit. Je kunt goed zien t dit een originele wolff produkt is en geen B&W. Eedn groot pluspunt is ook dat er geen crackling in zit.

DioR

Registered User
Erg leuke cake dit! Mooie effecten en ook nog W-shape en I-shape.... De prijs is ook nog eens super!

PyroGuy

Registered User
Een mooie cake, maar wel erg snel voorbij. Misschien dat hij met iets minder wind beter tot zijn recht komt, maar ik had niet het 'wow' effect wat ik wel had toen ik hem voor het eerst op film zag.

Twee maal de Cube.

DioR

Registered User
Bij de eerste keer toen ik de film zag was ik ook verliefd. Nu ik meer films zie van de laatste demo's ga ik wel twijfelen om hem op de lijst te zetten. Het gevoel wat ik had bij de eerste film heb ik nu niet meer...

Fabbahead

Registered User
Bij de eerste keer toen ik de film zag was ik ook verliefd. Nu ik meer films zie van de laatste demo's ga ik wel twijfelen om hem op de lijst te zetten. Het gevoel wat ik had bij de eerste film heb ik nu niet meer...

Ik heb precies hetzelfde gevoel, het laatste filmpje brengt me aan het twijfelen..

mickeyzegtboem

Registered User
Dat menen jullie toch niet?
Het is duidelijk te zien op deze films dat deze effecten totaal kapot waaien door de wind.
Wacht een volgende demo af met minder wind, en bekijk ze dan nog een keertje overnieuw....

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik vond hem iets te snel eigenlijk. Had hem al besteld, maar nu maar hopen dat er minder wind staat met O&N

Bovenaan