The 4rd Philippine International Pyromusical Competition 2013:

Moontan

Moderator
Medewerker
Programma 2013 (voorlopig)

16 februari Japan Tamaya Kitahara
16 februari Finland Oy Pyroman Finland ltd

23 februari Taiwan Yung Feng Fireworks
23 februari Frankrijk Intermede Articifes

2 maart Engeland Jubilee Fireworks Ltd
2 maart Zuid Korea Hwarang fireworks Inc

9 maart Italië Ipon Fireworks
9 maart Nederland Royal Fireworks

16 maart Australië Fireworkx Inc.
16 maart China Liuyang New Year Fireworks

23 maart Canada Fireworks Spectacular
23 maart Gastland Philippijnen Platinum Fireworks

RF JEROEN

Registered User
Goedemorgen allemaal.

Het design is inmiddels klaar, en de productie ervan loopt!

Hou het in de gaten!

Fijne dag.

Royal Fireworks niet de enige wel de betere!

Vuurwerk presented by Royal Fireworks

Moontan

Moderator
Medewerker
Just we give the organisation our story about our show for 2013
ROYAL FIREWORKS : The Netherlands PIPC 2013
March 09, 2013

Show Theme

Royal fireworks is a company build on the love and passion for fireworks. The believe that fireworks is an art-form that everybody could enjoy, motivates us to keep pushing the quality of the fireworks display to keep entertaining the audience. To emphasize the music using fireworks, the effects and color themes are carefully selected and designed.
This year, we want to demonstrate the art of making fireworks dance with music, with a mix of rock and pop songs. The display will open in Royal style with an intense shower of purple and gold. Following this will be a display of precision timed fireworks accompanied by magical music. Rihanna’s ‘where have you been’ will provide the music for the third part of the display, combining glitter with glamour. Queen once sang ‘I want it all’, and so Royal Fireworks will give it all in a spectacular display where fireworks meet impressive guitar solos. As a tribute to the Netherlands the song ‘hallelujah’, performed by a Dutch singer will be used. Accompanied by the most spectacular fireworks effects, this song is a tribute to the beauty of fireworks, and love that we all share for it. Last but not least, Aretha Franklin will provide the song that will end the display in spectacular fashion.
As always, Royal Fireworks has put their hearts and souls in the display, and hopes the audience will enjoy themselves to the fullest.

https://www.facebook.com/royal.fireworks?fref=ts

Moontan

Moderator
Medewerker
Are you ready for the Brightest Show on Earth?

Watch the skies come alive as award-winning pyrotechnicians light up the sky with breathtaking displays of fireworks mastery. 11 Countries competing for the title of Master of Pyromusicals in The 4th Philippine International Pyromusical Competition, starting every Saturday from February 16 to March 23 only at the SM Mall of Asia

Visit: http://www.pyrophilippines.com for details
Like us at http://www.facebook.com/pyrophilippines

bridge

Bronzen Member
Zo zo Yung Feng zelf komt Wauw! En Kitahara, Japanners. En dat Finse bedrijf schiet ook heel goed! Mooi deelnemersveld daar zeg, vooral de eerste twee dagen (behalve de fransen dan).

doekhoofd

Registered User
Er is de laatste tijd her en der nog wat verschoven met de datums en de deelnemers. Intermede zal niet meer mee doen en is vervangen voor Brunchu Pyro Experience uit Spanje. Althans das voor nu, verwacht verder geen wijzigingen meer in het programma maar je weet het nooit!

2013sked1.jpg

paulus01

Registered User
collega is toevallig rond die periode daar en gaat kijken.
Misschien moet ik mijn baas overtuigen dat ik ook dan ff daarheen moet ;)

Service afdeling van ons zit naast mall of asia ;)

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
hmm, op 18 minuten leuke 2-traps fluit-girandola's (uit China neem ik aan)
Wel jammer dat alles vanaf 1 ponton is. Vanaf 3 pontons kun je toch iets meer hoogte en gelijkheid bereiken. Nu moet alles in Fan-shape waardoor de buitenkant altijd lager is dan het midden.

genius

Registered User
hmm, op 18 minuten leuke 2-traps fluit-girandola's (uit China neem ik aan)
Wel jammer dat alles vanaf 1 ponton is. Vanaf 3 pontons kun je toch iets meer hoogte en gelijkheid bereiken. Nu moet alles in Fan-shape waardoor de buitenkant altijd lager is dan het midden.

De pontons uit elkaar zetten zou inderdaad wat meer opties geven. Vorig jaar had elk team 1,5 ponton tot zijn beschikking. Dit jaar is er 1 bij gekomen dus nu zijn het er 4 naast elkaar. Hier ben ik al blij mee omdat er zo weinig ruimte is op de krengen. Er staan ook "vertrekken" op de pontons wat het moelijker maakt om alles gelijk op te stellen en grote hoeken te gebruiken voor singleshots. Er is dit jaar dus zeker een verbetering t.o.v. vorig jaar.

doekhoofd

Registered User
Helaas Genius,

Daar zijn ze dit jaar op terug gekomen, tis er niet beter op geworden

Ieder team heeft nu 1 ponton tot zijn beschikking, helaas geen 2 pontons zoals eerst de bedoeling was!

shinji

Moderator
Medewerker
Ik dacht, ik ga er eens lekker voor zitten, mag graag kijken naar een pyromusical, maar de Jappen hebben er een potje van gemaakt. Er klopte echt helemaal niets van. Ik hoop toch echt dat de volgende shows een stukje beter zijn.
De show van de Finnen was gelukkig een stuk beter. Misschien iets teveel dezelfde materialen gebruikt, maar dan wel zodat het geheel een plaatje is geworden. Vooral het 2e gedeelte van de show is een kunststukje met de hangende zilveren bommen en de girondola's als hoogtepunt.

Laatst bewerkt:

genius

Registered User
Helaas Genius,

Daar zijn ze dit jaar op terug gekomen, tis er niet beter op geworden

Ieder team heeft nu 1 ponton tot zijn beschikking, helaas geen 2 pontons zoals eerst de bedoeling was!

Pff lekker dan, dat word over de buizen lopen of we zetten de singleshots gewoon in het water. :p

Tony

Administrator
Medewerker
Ik dacht, ik ga er eens lekker voor zitten, mag graag kijken naar een pyromusical, maar de Jappen hebben er een potje van gemaakt. Er klopte echt helemaal niets van. Ik hoop toch echt dat de volgende shows een stukje beter zijn.
De show van de Finnen was gelukkig een stuk beter. Misschien iets teveel dezelfde materialen gebruikt, maar dan wel zodat het geheel een plaatje is geworden. Vooral het 2e gedeelte van de show is een kunststukje met de hangende zilveren bommen en de girondola's als hoogtepunt.

Lijkt wel of de Jappaners er geen zin in hadden inderdaad. Vraag me af of ze wel eigen spullen schieten.

Tamaya Kitahara heb ik 1 of 2 keer in Tarragona gezien en ook daar schoten ze shows die er echt geen structuur hadden. Voor hun misschien wel maar ik begreep er totaal niets van. Ik vind hun shows dan ook niet echt veel aan. On-Japans om het maar zo te noemen.

Bovenaan