Team FPM Zena Trophy 2013: Kom jij ons versterken?

Tony

Administrator
Medewerker
Top!

Ik had er alleen wel wat meer verwacht.
Wat is nou leuker dan je eigen show in elkaar te zetten en tegen andere te strijden?
Kom op mannen, pak die kans!

Tony

Administrator
Medewerker
Consuvuurwerk uitkiezen
Show verzinnen
Duur max5 min?
Bedrag; nog onbekend
Schieten met cobra systemen
Laat je fantasie de vrije loop

Firecrack-R

Registered User
Nou ik zal ook maar een poging wagen!

Ik ben Firecrack-r, 19 jaar en eigenlijk al zolang ik me kan bedenken gek van vuurwerk.

Het is bij mij allemaal begonnen toen ik ik een jaar of 5 was. Het was ergens diep in December en oud en nieuw kwam er aan. Ik zat dan met een kop warme chocolademelk achter het raam, soms wel een uur lang, te kijken of er buiten vuurwerk werd afgestoken. En ja hoor! BAM! Een rood boeket boven kwam boven de huizen uit. Ik vond het geweldig. Gelijk papa en mama roepen natuurlijk hahaha.

Mijn ouders kochten altijd steevast een grand-prix pakket van een euro of 60-70, die natuurlijk tot de nok toe vol zat met fontijnen. Ik zelf durfde nog niet naar buiten want soodeknetter wat ging het daarbuiten tekeer zeg! Het maakte zo'n indruk op me, dat hele vuurwerk gebeuren. Uiteindelijk toen ik een jaar of 6 a 7 was ging ik voor het eerst mee naar buiten, dat was met de millenium wisseling, 1999-2000. Ik stond naast m'n moeder terwijl mijn vader het grand-prix pakketje op stookte. Mooie kleuren hoor en het hele sfeertje was top, maar toen kwam het echte moment. Ik mocht voor het eerst rotjes afsteken. Het hele grappige is dat mijn geheugen nou niet bepaald goed te noemen is:tounge: maar dat moment weet ik nog zo goed.

Het jaar erop kreeg ik van papa een slof rotjes, woody woodpeckers, die kleintjes! Heel de dag mee lopen smijten, jullie kennen het gevoel wel. Je steekt er 1 aan, PANG! kick! Volgende, en zo heel de dag door. Vervelen deed het nooit.

Uiteindelijk groeide en groeide de collectie en vakanties worden op vuurwerk afgestemd. Vuurwerk is gewoon magisch en heeft mij in ieder geval betoverd.

Waarom zou ik een versterking zijn voor het FPM TEAM?!

Ik ben niet verlegen, creatief en niet bang om een beetje door te werken. Ik hou ook zeker van een flauw grapje(en een biertje misschien??). Het lijkt me gewoon super om bij de Zena Trophy deel uit te maken van het FPM team. Om al dat vuurwerk aan te raken, het te positioneren, aan te sluiten, alle stukken karton op m'n kop te krijgen gewoon kortom: bezig zijn met vuurwerk.

Groeten,

Firecrack-r

Laatst bewerkt:

GMP82

Zilveren Member
Misschien ook even aangeven tot wanneer mensen zich kunnen opgeven / hun deelname in kunnen sturen.

En hoe zit het daarna met de verdere voorbereidingen?

Tony

Administrator
Medewerker
Misschien ook even aangeven tot wanneer mensen zich kunnen opgeven / hun deelname in kunnen sturen.

En hoe zit het daarna met de verdere voorbereidingen?

De info die wij hebben is zoals wij hem krijgen. Dus op dit moment hebben we ook niet meer dan wat hier staat.
De voorbereiden zullen verders ter plekke gedaan moeten worden.

GMP82

Zilveren Member
Dus de winnaars nemen "show-ideeen" mee, gooien het op de dag zelf in de groep bij vaste teamleden en er wordt ter plekke een compromis gesloten? Das nog eens een uitdaging :p

En ik bedoelde de inzending hier, dus deelname aan de prijsvraag om het team te versterken. Tot wanneer loopt die?

(Wat is er trouwens met Quizmaster Vicer gebeurd? ;-) of is Dim zijn lieftallige assistente? ;-) )

Maare, kom maar op met meer inzendingen, altijd leuk, maak er een beetje een competitie van!

Tony

Administrator
Medewerker
Dus de winnaars nemen "show-ideeen" mee, gooien het op de dag zelf in de groep bij vaste teamleden en er wordt ter plekke een compromis gesloten? Das nog eens een uitdaging :p

En ik bedoelde de inzending hier, dus deelname aan de prijsvraag om het team te versterken. Tot wanneer loopt die?

(Wat is er trouwens met Quizmaster Vicer gebeurd? ;-) of is Dim zijn lieftallige assistente? ;-) )

Maare, kom maar op met meer inzendingen, altijd leuk, maak er een beetje een competitie van!

Programma moet van te voren ingeleverd worden. Wij zullen daar het beste programma uitkiezen.
De prijsvraag zal niet heel lang doorlopen omdat we dit eigenlijk snel 100% willen hebben ivm onze andere werkzaamheden voor de trophy.

Die twee, het zijn beide mietuh :)

RoYvette

FPM Filmer
Wat een leuke verslagen. Thanx hiervoor!! Gaaf te lezen hoe iemand verzeilt raakt in de vuurwerkwereld en vooral de passie die erin is terug te vinden. Alle freaks laat je door deze verhalen inspireren en grijp deze unieke kans en zet iets moois op papier.

Sent from my iPhone using Tapatalk

bridge

Bronzen Member
Het lijkt me dat tijdens die consuwedstrijd vooral met single row mods gewerkt dient te worden, ter ondersteuning vh pijlenrek. Ishape potjes vermijden uiteraard.

Tony

Administrator
Medewerker
Het lijkt me dat tijdens die consuwedstrijd vooral met single row mods gewerkt dient te worden, ter ondersteuning vh pijlenrek. Ishape potjes vermijden uiteraard.

Ik zou niet teveel verraden als ik jou was :)
Straks gaat er iemand anders met het idee vandoor.

VvanVuurwerk

Registered User
Super mooi initiatief! Top! Veel succes gewenst mannen.
Ben momenteel aan de andere kant van de wereldbol maar anders had ik me zeker opgegeven, een unieke kans voor een echte liefhebber. Ik kijk uit naar de films van dit evenement.

GMP82

Zilveren Member
*kick*

beetje jammer dat er niet meer mensen een poging doen?

kom op?!! een hele dag freubelen met vuurwerk, terwijl het geen 31 dec is...

Dim

Product Beheer
Medewerker
Inderdaad wordt er een beetje droevig van. Zo weinig mensen die naar de trophy gaan en die ook nog eens met oud en nieuw wat hebben afgestoken en daar wat over willen vertellen?!

Jammer...

thunderboy

Registered User
Of durven jullie niet? :tounge:

Kom op freaks, grijp die kans!
Wat is nou vetter dan een kans om je eigen showtje te bouwen met je team?

Laat zien wat je kan en verras ons aub met snoeiharde gekke shows !!

Bovenaan