t/m 24 - Flammende Sterne - 2025

Schuim

Moderator
Medewerker
Van 22 tot 24 augustus 2025 is het weer tijd voor Flammende Sterne in Ostfilderen, Duitsland.
Met deze editie:

Vrijdag 22, Augustus:
Pyro MX - Mexico 🇲🇽

Zaterdag 23, Augustus:
Nihonbashi Marutamaya Co. Ltd - Japan 🇯🇵

Zondag 24, Augustus:
Højen & Magic Fyrværkeri ApS / Dänemark 🇩🇰

Alle shows worden rond 22:15u geschoten.
Het terrein waar van alles te beleven is open vanaf 18:00.
En kun je er dagelijks meerdere acts, muziek en een dikke laser show bewonderen.

Tickets koop je via hun website:
https://flammende-sterne.de/

VvanVuurwerk

Registered User
Jazeker: vorig jaar ben ik bij alle drie de show avonden geweest. Twee vermakelijke shows en één magnifieke show (Ricasa 🤤). Het is een festival met ook muziek en drinken / eetkraampjes. Dat is allemaal keurig voor elkaar.
Ik ben vorig jaar eigenlijk speciaal van Ricasa die kant op gegaan. Dat was ook zeker de moeite waard. Zonder Ricasa zou ik zelf niet nog eens helemaal naar Ostfildern afreizen.

Enkele praktische zaken:
- Als je geen stoel reserveert maar een vrije plek neemt kom dan zeker op tijd. Een klein uurtje vooraf zijn vrijwel alle plekken al bezet met stoeltjes die mensen zelf meebrengen. Ergens staan is geen optie. Het is op de grond zitten of op een eigen stoeltje. Een stoel reserveren kan ook, is duurder maar dan heb je zeker een goede spot.
- Parkeren kan op loopafstand op een speciaal daarvoor bestemd grasveld. Kosten vorig jaar: €7,- en achteraf wegkomen kan je zo 20 tot 30 minuten kosten. Slimmer is om bij een P&R ergens te parkeren en met de tram vanaf daar naar het festival (slim maar zelf niet gedaan)

Laatst bewerkt:

frelst68

Member
@VvanVuurwerk Thanks: Dat zijn tips waar ik wat aan heb. Heb een hotel op circa 20 min. OV van het gebeuren, dus dat wordt dus de bus naar het terrein. Kan er ook een biertje in zonder dat ik moet nadenken. Ook maar een stoeltje inpakken dan, want ik heb inmiddels een drie dagen ticket gekocht.
Pyro MX heeft 2 jaar geleden een zeer vermakelijke show in Knokke geschoten. Maar ik ben met name zeer benieuwd naar Nihonbashi Marutamaya Co. Ltd - Japan. Hoop dat ze hun eigen bommen over laten komen, want een reisje Japan zit er voorlopig niet in. Film uit het handje met niet perse een hele goede telefoon voor vuurwerk, maar zal mijn beelden van de shows hier delen.

Bovenaan