Surinaamse Bommetjes

yoik98

Registered User
Eeey,
Ik was afgelopen oud&nieuw in suriname, voor wat vuurwerkgeweld:D.
en dat was er, kan ik je verzekeren. Ik heb ook zelf heel veel vuurwerk gekocht. Vanaf 22December was ik elke avond al bezig met vuurwerk afsteken, ik heb 2 dingen gefilmd maar:(

Sweet Laker

Registered User
Als je het bovenste filmpje afspeelt kan je daarna kiezen voor een ander filmpje. Als je dan "Surinaams VUurwerk" kiest gaat d'r een mooie chinese rol af. Zit een lekker geweld in.

Leuke filmpjes verder!

yoik98

Registered User
ja ik herken ze!, die bovenste met het osame binladen plaatje zijn zwaar illegaal nu daar in suriname omdat ze voor 5 doden hadden gezorgd ofzo.
maar die shellkit had ik ook gekocht, waren geweldig lekkere eindknal van de 5 ontploffingen.
ik heb ook nog wel paar foto's, en nog een film van een hele lange Chinese rol.. iets van 12min duurde hij...

BloodyFrits

Registered User
Leuke dingen zijn dit..!
Zou je die foto's misschien willen posten? ben erg nieuwschierig naar nieuw vuurwerk (A)

yoik98

Registered User
ja is goed, maar staat er ergens een uitleg hoe ik me video's kan posten..:p
ben niet erg goed erin:)

yoik98

Registered User

een foto van een strijker, waren aardig hard...maar 2/6 zes gingen mis of knalden te vroeg.

deze knallers waren heel wreed. die rode gaan harder dan die Silvery Flowers.

deze pot met osama bin laden op de voorkant, is ongeveer te vergelijken met de Thundering Heaven pot van Original, maar hij is wel een stuk harder en goedkoper!:bigsmile:

Zie Hier een 300.000 Klapper! Voor 120euro! Hij was echt goedkoop:bigsmile: Dus we hadden hem maar gekocht:bigsmile:

De thunderking Shells, deze kon je vroeger volgens mij ook nog bij alpeco kopen:smile:

Dit is een Osama bin laden bommetje, er staat Marjpa op ik zou niet weten wat het betekend, maar ze waren Hard!:smile: 2e filmpje was dit:smile:

dit is de crazy robot in het 1e filmpje.

beetje zooi elke dag zo'n hoop ongeveer gekocht:push: en afgestoken....

zoo dat waren dan de foto's:smile:
ik heb volgens mij nog wel een paar andere, maar deze had ik met me mobiel gemaakt:blink1:

Laatst bewerkt door een moderator:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Bedankt voor de mooie foto's.
Ik ga ze maandag aan me collega laten zien.
Misschien herkent hij wel iets.
En die silvery flowers, dat er nog een zusje is die nog harder knalt.:nuts:

Ik moet maar eens op vkantie gaan....:smile:

BloodyFrits

Registered User
Bedankt voor de mooie foto's! Grappig om te zien dat ze Silvery Flowers verkopen die hier erg zeldzaam zijn, even als de Thunderkings! En vind ik het ook wel tof dat ze Osama bin laden gebruiken op vuurwerk, zoiets zou in NL nooit gebeuren..!

yoik98

Registered User
ik zal je nog wat vertelle.:p Die silvery flowers kan je hier in nl in het illegale circuit toch krijgen, maar dan zijn ze achterlijk duur toch?... Maar Daar Waren die Pakjes met knallers Maar 1.50!!!!FTW!!! Voor 12 harder knallers:D. Bij die Crazy Robot Heb je Ergens C en dan een getal staan. Bijv C1 was dan eerste een fonteintje met crackeling en dan knal.
C2 was volgens mij alleen een Groene Vlam. C3 Was een Rode vlam en C4 was een hoge fluit en toen boem..
Maar die Osama Bin Laden Bommetjes kan je dit jaar volgens mij niet meer krijgen als je daarna toe gaat, want dat waren de restjes van vorig jaar en ze waren ook een flink stuk duurder.

Laatst bewerkt:

The Cigarman

Moderator
Medewerker
En vind ik het ook wel tof dat ze Osama bin laden gebruiken op vuurwerk, zoiets zou in NL nooit gebeuren..!

Dat komt omdat vuurwerk, wat daar verkocht wordt, ook gedeeltelijk voor de Amerikaanse markt bedoelt is.
En aangezien, Bin Laden geen vriend is van de Amerikanen....

Misschien kan je wel herinneren, dat de bommen die gebruikt zijn, voor de bombardermenten in Irak, helemaal zijn ondergekladderd, met anti Saddam teksten.

Dus als je Bin Laden kan opblazen, als Amerikaan...

richmx3

Registered User
ik geloof dat ik zojuist mijn vakantiebestemming voor volgend jaar heb gevonden :D
erg leuke foto's ! bedankt voor het delen !

von urk

Registered User
Ik snap die wikkel met Osama niet zo, ze hadden beter een beetje kunnen fotoshoppen met dat hoofd van hem. In negatieve zin dan.... :suspicious:

Bovenaan