Straat Mascleta's worden fors kleiner

Tony

Administrator
Medewerker
Tyeah als je in die zones dan ook nog de straten weet te vinden die vaak "cryptisch" omschreven staan ben je een echte grote jongen!

Gaan dit jaar weer een poging wagen! En anders de 19e na de mascleta op het plein weer achter de andere freaks aan! Was vorig jaar ook top!

Ik heb altijd de kaart met zones met daarnaast een kaart van Valencia zelf. Werkt goed.

USRRobiwan

Registered User
Kwestie van in de juiste buurt zijn, dan pak je er zo een stuk of 5 of 6.
Ik heb even een google map uitgestippeld voor je.

OP B,C, D zijn er een aantal mascleta's Bij B (mascleta mecado de colon) (of C) weet niet zeker meer, was er de laatste keer dat ik geweest was ook digitaal werk erbij. Dan doorlopen naar F, daar is een hele kleine en die gaat meestal voordat H afgaat. Je kan dan doorlopen naar de hoek of ietsje terug om via G te gaan, dit i.v.m. windrichting. Het is lastig het moment te bepalen maar H is wel één van mijn favorieten want Mevrouw Marti schiet daar vrijwel altijd. En die is best groot en gewelddadig. Ik zou zeker de routes een beetje verkennen als je de tijd hebt. Rond de zelfde tijd gaat ook meestal de Mascleta bij falla Cadiz -los Centelles I , die gaan bijna elke dag tussen 14:00 en 15:00 als je iets verder loopt naar J dan zit je meteen in de lichtstraat van Calle Seuca, Loop je de andere kant op richting carrer de matias perello kom je ook een mascelata tegen bij de Falla matias perello.

Ik doe dit een beetje uit het hoofd dus gooi geen treuno naar mijn hoofd als het niet helemaal klopt. Misschien kan iemand anders het aanvullen.

Bovenaan