Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

bonfire

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

Re: Samen inkopen Limburg 2012/2013

Zojuist terug van een gezellig gesprek met Ron van Stienenfireworks waaruit weer blijkt dat het een freak is in hart en nieren.
Bij het zien van al het nieuwe geweld dit jaar is het assortiment gegroeid tot ongekende hoogte!
Dit jaar zal er vuurwerk van de volgende importeurs te krijgen zijn:
Bonfireworks
Hardix
Katan
Vuurwerkvisie
Rubro
Broekhoff

Om het dit jaar een stuk makkelijker te maken hebben we ook hier gekozen om te werken met staffelkorting en die is als volgt:
Van € 100,00 tot € 250,00 = 25% korting
Van € 250,00 tot € 500,00 = 30% korting
Vanaf € 500,00 = 35% korting + Broekhoff Impact twv. €51,=!

Daarnaast heeft Ron nog een unieke actie die ik in het nieuwe topic bekend zal maken.

Sommige artikelen zullen buiten de staffel vallen maar hier worden netto prijzen voor gemaakt.

Ik ga nu de lijst in elkaar draaien zodat jullie zsm het complete assortiment kunnen zien.

Was trouwens weer gezellig vanavond bedankt Merijn.

Moontan

Moderator
Medewerker

Dat is een een geweldige actie weer!! En ze hebben daar topcollecties..

Pancake77

Registered User

Komt allemaal goed raoul de opzet van jou gaat het worden.
Heb je trouwens gemist vanavond.

Ja jammer, maar de dame des huize kapte de auto vanmiddag en was niet van plan om met de fiets te komen :tounge:

Maar als ik het zo zie zijn jullie er goed uitgekomen mooie actie top geregeld!!
Dat wordt weer zoeken en strepen en wikken en wegen vooral het broekhoff spul :lub:

bonfire

Registered User

Ja jammer, maar de dame des huize kapte de auto vanmiddag en was niet van plan om met de fiets te komen :tounge:IS WEL GOED VOOR JE CONDITIE MET DE FIETS

Maar als ik het zo zie zijn jullie er goed uitgekomen mooie actie top geregeld!!
we komen er altijd uit toch?
Dat wordt weer zoeken en strepen en wikken en wegen vooral het broekhoff spul :lub:
Broekhoff collectie is nog niet klaar effe geduld a.u.b

tristen

Registered User

Mooie actie Ron, ben benieuwd naar de lijst en denk dat het weer wat moois wordt!

Dat wordt het budget binnenkort eens natellen en veel wikken en wegen!
Lijstjes maken en weer strepen en zo gaat het weer door.

Zal moeilijk worden :hehe!:

Weet alleen niet of ik er veel gebruik van kan maken. Aangezien de kortingen nu per bedrag zijn en niet per artikel.
En dus ligt het volledig aan wat ik te besteden heb.

Laatst bewerkt:

painkiller

Registered User

Dit jaar weer een leuke actie bedacht met Ron van StienenFireworks in Sittard.
Ron is een freak is in hart en nieren en heeft bij het zien van al het nieuwe geweld dit jaar het assortiment uitgebreid tot ongekende hoogte!
Dit jaar zal er vuurwerk van de volgende importeurs te krijgen zijn:
Bonfireworks
Hardix
Katan
Vuurwerkvisie
Rubro
Broekhoff

De actie vind je op de bestellijst:

Deze bestellijst is nog een concept maar zo hebben jullie vast een idee van de actie en het assortiment.
De definitieve bestellijst post ik hier zodra het complete assortiment duidelijk is. Bestellen met deze lijst is dan ook nog niet mogelijk!

Naast deze geweldige actie gaat Stienen ook nog een Crystal Gold box van Cafferata verloten onder de freaks die met deze actie meedoen.

Spelregels actie:
  • Korting word berekend over de bruto prijzen en is niet geldig in combinatie met andere acties.
  • Minimaal te besteden bedrag is €100,=
  • Bestellijst voor 15 december mailen naar info@stienentweewielers.nl. Alleen met deze bestellijst kan je mee profiteren van de korting.
  • Bestelling dient voor 15 december gedaan en betaald te zijn! bedrag overmaken op het rekeningnummer wat op de bestellijst staat onder vermelding van je naam en woonplaats.
  • Bestellingen na 15 december worden niet in behandeling genomen!
  • Mocht je na je bestelling toch nog wat bij willen bestellen met korting kan dit alleen nog op de afhaaldagen. Vraag dan even naar Ron.
  • Je krijgt van StienenFireworks een bevestiging van de bestelling met een afhaalnummer.
  • Afhalen hoeft dus niet gezamenlijk en kan op alle dagen! Geef wel even aan op welke dag je de bestelling wilt ophalen.

Stienen Fireworks
Rijksweg Noord 161
6136 AA Sittard
Tel.: 046 - 411 11 20
E-mailadres: info@stienentweewielers.nl
http://www.stienenfireworks.nl

Laatst bewerkt:

gloaguen

Registered User

Vorig jaar voor de 1e keer mee gedaan met de Freakactie.
Erg goed bevallen en allemaal netjes geregeld door Merijn en Ron.
Dit jaar ben ik weer van de partij !

Alleen jammer van de (nieuwe) staffelkorting, vorig jaar nog
kunnen profiteren van 35% korting op sommige artikelen.

Onderstaande cakes vallen hierdoor een stuk duurder uit:
- Treasure Island
- Wodka Blue

Is hier nog wat aan te doen?

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker

Ik vind dit ook weer een hele mooie actie. Wij vuurwerkliefhebbers boffen maar.!!

Pancake77

Registered User

Vorig jaar voor de 1e keer mee gedaan met de Freakactie.
Erg goed bevallen en allemaal netjes geregeld door Merijn en Ron.
Dit jaar ben ik weer van de partij !

Alleen jammer van de (nieuwe) staffelkorting, vorig jaar nog
kunnen profiteren van 35% korting op sommige artikelen.

Onderstaande cakes vallen hierdoor een stuk duurder uit:
- Treasure Island
- Wodka Blue

Is hier nog wat aan te doen?

Zoals je misschien gelezen en gezien hebt is de kwaliteit van Bon dit jaar weer enigzins verslechterd.
Als ik jou was zou ik eens verder rondneuzen er zijn genoeg veel betere kwaliteit cakes te krijgen!

Indien je natuurlijk voor € 500.00 afneemt heb je alsnog je 35% korting op Bon ;-) ..maarja aan jou de keus

bonfire

Registered User

Raoul,
Ik weet niet hoe je erbij komt dat de kwaliteit van bofireworks weer enigzins verslechtert is?
Ikzelf ben naar de demo geweest en heb me zelf van de kwaliteit van bonfire overtuigd.en ik kan je vertellen dat ik zeker niet alles even mooi vind maar de kwaliteit is nog steeds prima te noemen bij bonfire.
Maarja smaken verschillen nu eenmaal.

Zoals je misschien gelezen en gezien hebt is de kwaliteit van Bon dit jaar weer enigzins verslechterd.
Als ik jou was zou ik eens verder rondneuzen er zijn genoeg veel betere kwaliteit cakes te krijgen!

Indien je natuurlijk voor € 500.00 afneemt heb je alsnog je 35% korting op Bon ;-) ..maarja aan jou de keus

Pancake77

Registered User

Smaken verschillen gelukkig inderdaad :hehe!: anders waren er geen 5k produkten.

De beelden die ik gezien heb en de recensies daarover overtuigen mij niet nogmaals veel Bon te nemen.
Ik moet immers hierop mijn keus baseren, dit jaar ga ik dan ook alleen voor cakes die mij voor de volle 100% overtuigen.

Maar wees gerust de nieuwe bak Misterio mag er zijn en gaat er dan ook zeker in 2-voud komen:lub:

Roykuh25*

Registered User

Gaat deze vuurwerkwinkel ook de volgende producten aanbieden?
- Rubro 4 Seasons
- Rubro 6 Elements
- Rubro Immortal Gold

Zoja ? Voor welke prijs worden ze hier dan verkocht?

MvG!

painkiller

Registered User

Nog even geduld. We streven ernaar om 1 nov het assortiment bekend te maken.

Pancake77

Registered User

laten we hopen van wel want er zitten uitmuntende cakes bij! en 139e is een prima prijs

Indien het niet doorgaat is er nog een adresje in Limburg met Rubro ;-)
Ik weet niet of je vervoer hebt en/of een aantal km wil afleggen vanaf waar je woont.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan