Stienen Fireworks Sittard.

Status
Niet open voor verdere reacties.

kaboom05

Registered User
Re: Samenkopen actie Stienen Fireworks Sittard.

Even voor de duidelijkheid dit is niet het rubro buurtassortiment dit zijn cakes van panda en die zijn overigens ook prima

Pancake77

Registered User

Zeker een mooie cake, had hem eerst wel op de lijst staan, maar ben uiteindelijk voor de financieel aantrekkelijkere Skies of Gold gegaan.

nog 3 nachtjes slapen .....

polleke45

Registered User

Ik ben net terug van Stienen: we kwamen aan en moesten buiten wachten op onze bestelling (was erg koud) alles klopte op de full moon na en mijn extra bestelling (2x ss) miste dus toch even naar binnen gegaan en naar Ron gevraagd. In het begin was die een beetje achterdochtig omdat er toch 2 16 jarige voor je neus staan maar nadat ik alles had uitgelegd en had gezegd dat hij de auto mocht doorzoeken om het verhaal na te trekken gaf hij alles netjes mee. Ook wilde ik nog 2 cakes erbij bestellen met korting dat ging in 1e instantie niet maar toen heb ik de naam Merijn laten vallen en gezegd dat er werd verteld dat je bij Ron gewoon nog met korting zou moeten kunnen kopen tijdens de verkoopdagen volgens een post op het forum. Dus nog even een China Thunder en Goldstrike kunnen meepikken met korting. Op het einde nog even een kort praatje met Ron gemaakt en hij was dus in het begin een beetje onaardig omdat hij erg gestrest was volgens mij. Maar alles is dus toch compleet, niet heel lang hoeven wachten dus volgend jaar hopelijk weer! Foto's volgen!

painkiller

Registered User

Goed om te horen dat alles comlpleet was Pol.
Dat Ron een beetje gestresst is is wel te begrijpen op zo'n dag natuurlijk.
Dat van de korting is inderdaad zo afgesproken maar ik neem aan dat jullie dat niet hardop door de winkel gaan staan te schreeuwen?

3307

Registered User

Ook langs geweest. Wel erg lang moeten wachten buiten. Afhalen van bestellingen loopt niet echt vlot. Maar heb alles gekregen en met die kortingen ga ik niet zeuren.

zink905

Registered User

Ik ging om 1 uur uit het werk met mijn broer mijn bestelling ophalen. In het begin stond ik binnen in de zaak , maar toen ben ik toch maar mijn bestellingen buiten gaan halen. Dit ging vlot er stond niemand. Ik was meteen aan de beurt en Ron pakte mijn bestellingen. Omdat het koud was had hij zelfs de tafel iets meer binnen geschoven zodat mijn broer en ik niet in de wind stonden en onze bestellingen netjes konden controleren. Alles was keurig compleet , dus in een woord super.

seahorse

Registered User

Ik ben er ook geweest vanmorgen om mijn gewone bestelling op te halen,dat ron stress heeft kan ik goed begrijpen toen ik er was waren er 5 controleurs en een brandweerman aan het controleren dat was niet misselijk ik stond erbij en kreeg alles mee.
Ik doe mijn petje af voor deze man alles klopte en het was er super druk overal.
Ga zo door stienen perfect.

Pancake77

Registered User

zooooooo terug van rondje Zuid Limburg.. Boerenbond voor de monster jam en goldmembers.
Daarna bij Nelis afgesproken met Painkiller om onze partij af te halen ging soepel en vlot, de dozen stonden al voor ons klaar achter de toonbank :hehe!:

Toen in convooi richting Sittard voor ons bezoekje aan Ron (Stienen) ..zak 1, zak 2, zak 3, zak4, zak5 en zak 6 ow wacht nog een kartonnetje China Thunders en 3 x 100K klapper, beetje proppen maar toch goed aan boord gekregen. Kopje koffie erbij samen met hulp van Ron alles ingeladen....

Kom ik thuis mis ik mijn zak mines 12 x Silver blink (ipv de niet leverbare Silver Comet :-( ) zit er al een mail in mijn box van Ron:

Hoi Raoul,

Kreeg je de mines niet meer in de auto dat ze hier nog liggen? lol

Met vriendelijke groet,
Ron
Stienenfireworks

en bedankt Ron, ik zie je moren weer ben ik bang ;-) ... al met al top geregeld en vlotte afhandeling !!

polleke45

Registered User

zooooooo terug van rondje Zuid Limburg.. Boerenbond voor de monster jam en goldmembers.
Daarna bij Nelis afgesproken met Painkiller om onze partij af te halen ging soepel en vlot, de dozen stonden al voor ons klaar achter de toonbank :hehe!:

Toen in convooi richting Sittard voor ons bezoekje aan Ron (Stienen) ..zak 1, zak 2, zak 3, zak4, zak5 en zak 6 ow wacht nog een kartonnetje China Thunders en 3 x 100K klapper, beetje proppen maar toch goed aan boord gekregen. Kopje koffie erbij samen met hulp van Ron alles ingeladen....

Kom ik thuis mis ik mijn zak mines 12 x Silver blink (ipv de niet leverbare Silver Comet :-( ) zit er al een mail in mijn box van Ron:

en bedankt Ron, ik zie je moren weer ben ik bang ;-) ... al met al top geregeld en vlotte afhandeling !!

Fotoooo's!!! :happy:

painkiller

Registered User

Weinig aan het verhaal van Pannekoek toe te voegen.
Ik ben begonnen in Duitsland omdat ik een kratje Erdinger moest halen. Laten daar nou ook een Aldi en Lidl zitten... Toch maar even een kijkje genomen.
Vervolgens door naar Landgraaf om een bezoekje te nemen aan Nelis. Alles stond inderdaad klaar incl. de koffie. Voor Seaker hier op het forum nog wat bijbesteld en toen op naar Sittard.

Na de verhalen van gister had ik verwacht dat het superdruk zou zijn. Het was niet superdruk maar liep lekker door bij Ron waardoor hij fijn even tijd had om een bakkie te doen.
Ook hier klopte de bestelling perfect! De silver comets waren er inderdaad niet dus dat is silver blink geworden.
De actie is perfect verlopen en zal absoluut een vervolg krijgen!

Iedereen hier bedankt en natuurlijk Ron en Monique met hun team!

dannycnl

Registered User

Ook ik heb vandaag mijn vuurwerk opgehaald alles super netjes geregeld.
Er was een vulkaan niet leverbaar en daar heb ik een andere voor gekregen.
Was niet druk toen ik er was.
Al met al ben ik erg tevreden:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan