Stars over Paris

Tony

Administrator
Medewerker
Oplichters!!!!, dit is te bizar voor woorden € 10,00 duurder.

De adviesprijs is 19,95 en als iemand dan gaan stunten betekend het niet dat de andere winkeliers oplichters zijn. De kans bestaat dat bij de 12,95 erg weinig verdiend word en hij zo mensen naar zijn winkel probeer te trekken.

Pyroboy

Registered User
De adviesprijs is 19,95 en als iemand dan gaan stunten betekend het niet dat de andere winkeliers oplichters zijn. De kans bestaat dat bij de 12,95 erg weinig verdiend word en hij zo mensen naar zijn winkel probeer te trekken.

Ja, klopt, maar het feit is dan toch dat men alsnog enkele euroos boven de adviesprijs drukken!!!.

Adviesprijs wordt door de leverancier verstrekt!!

Sleepy

Registered User
Had hem vorig jaar maar mijn dealer heeft hem nu flink duurder gemaakt dus sla hem dit jaar maar over.

Vind het wel een mooie cake.

nelisr

Registered User
Heb deze cake bij de demo van Mantel-tweewielers in Arnhem gezien en hij is erg goed. Grote heldere boeketten, met name de drie groene glitterboeketten bij elkaar geven een erg grote vulling van de lucht! Ook zijn de knallen goed hard. Absolute aanrader vanwege zijn kwaliteit en al helemaal vanwege de prijs... heb hem besteld bij deze dealer voor 16,00 euro!

Pyroboy

Registered User
Heb deze cake bij de demo van Mantel-tweewielers in Arnhem gezien en hij is erg goed. Grote heldere boeketten, met name de drie groene glitterboeketten bij elkaar geven een erg grote vulling van de lucht! Ook zijn de knallen goed hard. Absolute aanrader vanwege zijn kwaliteit en al helemaal vanwege de prijs... heb hem besteld bij deze dealer voor 16,00 euro!

Als je even was door gereden naar Driel, had je hem voor 12,50 gehad!!

Pyroboy

Registered User
Ik heb ze, dat wordt het finalestuk 6 cakes gekoppeld!!!

Foto-H7QBFGG3.jpg

koeny

Registered User
Om eerlijk te zijn leent deze pot zich niet om doorgelont te worden, mijns inziens. Ik heb er vorig jaar zelf 3 min of meer tegelijk afgestoken, maar het was het net niet helemaal. De cake is namelijk al van zichzelf een vuurwerkshowtje op zich (vooral door combinatie van verticale schoten en fanshape). De timing zou dan perfect moeten zijn en ze zouden wat verder van elkaar af moeten staan. Desalniettemin zullen 6 stuks toch wel voor heel wat spektakel zorgen. Veel plezier!

Laatst bewerkt:

Pyroboy

Registered User
Om eerlijk te zijn leent deze pot zich niet om doorgelont te worden, mijns inziens. Ik heb er vorig jaar zelf 3 min of meer tegelijk afgestoken, maar het was het net niet helemaal. De cake is namelijk al van zichzelf een vuurwerkshowtje op zich (vooral door combinatie van verticale schoten en fanshape). De timing zou dan perfect moeten zijn en ze zouden wat verder van elkaar af moeten staan. Desalniettemin zullen 6 stuks toch wel voor heel wat spektakel zorgen. Veel plezier!

Dat is goed om te horen, ik was er nog niet helemaal zeker van, dit metname om wat jij ook zegt!!!, ik denk dat ik ze per 3 afschiet....

Koetje

Registered User
Ook dit is een echte topper van Wolff. Vorig jaar had ik er 3 fanshaped, dit kwam niet helemaal goed uit de verf. Nu gewoon 1, dat is beter.

MichelAngelo

Registered User
Ik had er nog één van vorig jaar staan. Het begon veel belovend, maar halverwege gaf hij er de brui aan:sad2:

Jammer, jammer.

Fire-Freak

Registered User
Dat deze pot zo weinig kost is bijna niet te geloven, prachtige effecten. Ook zo'n tussentijdse finale vind ik wel wat hebben:toung:

MINI Grunn

Registered User
Ik had er nog één van vorig jaar staan. Het begon veel belovend, maar halverwege gaf hij er de brui aan:sad2:

Jammer, jammer.

Dat is mij dit jaar ook overkomen. Na de tussentijdse drie schoten hield ie er mee op :sad2:. Dat was echt jammer. Je kon duidelijk zien dat de laatste rij niet af was gegaan. Dit was ook de enige pot die bij mij haperde dit jaar.

jetztgehtslos

Registered
Wegens ellende vorig jaar niet af kunnen steken, dit jaar heb ik hem eindelijk mogen bewonderen na hem zelf aangestoken te hebben.

Ik heb hier slechts 2 woorden voor: top product!

sean

Banned
Kwaliteit prijs verhouding de beste pot van nederland. Had er dit jaar ook 2 van maar voor 2008/2009 worden dat er zeker meer. Ik schrok van de grote boeketten die er uit kwamen dat had ik niet verwacht! ook voor mij een top product!

MichelAngelo

Registered User
Dat is mij dit jaar ook overkomen. Na de tussentijdse drie schoten hield ie er mee op :sad2:. Dat was echt jammer. Je kon duidelijk zien dat de laatste rij niet af was gegaan. Dit was ook de enige pot die bij mij haperde dit jaar.

Op nieuwjaarsdag heb ik 'm nog even uit de berg gevist om te kijken wat er nou mee was. Bleek dat alleen de eerste rij was afgegaan. Nader onderzoek wees uit dat de verbindingslont naar de tweede rij los zat. Zondagavond toch nog het restant afgestoken, kon het niet laten.....

M'n zoontje had een spreekbeurt over vuurwerk, kon ie meteen nog een klein filmpje schieten.:idea:
Prachtig op zo'n stille winteravond!

Bovenaan