Stardust

FPM ProductBOT

Registered User
Vulcan_Skyline_Stardust_new_2014_groot.gif

[tbl=\' border=0 bgcolor=white align=center width=650px class=stg_table tborder\' ][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Meer informatie over Stardust[/th][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Importeur[/td][td]Vulcan Europe[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Collectie[/td][td]Skyline fireworks[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Artikel nummer[/td][td]S410[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 59,95[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Netto kruitgewicht[/td][td]448 gram[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Karton eenheid[/td][td]4/1[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Aantal schoten[/td][td]10[/td][/tr][tr][td=\' bgcolor=#eaeaea width=300px\' ]Effect beschrijving[/td][td]1 rode bengaalse Fontein gevolgd door 9 schoten gouden Mijnen[/td][/tr][tr][th=\' class=posthead2 colspan=3\' ]Laatste wijziging: 9/11/2014[/th][/tr][/tbl]

Klik hier voor de database link

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.

Is dit wel het juiste filmpje? Naam van product klopt niet met naam van het filmpje. Tel ook 12 shots ipv 10 en heb de rode fontein ook gemist

Deze heb ik gisteren gezien op de Vulcan-demo. Ik vond het een hele dikke mine-bak. Niks mis mee. In de straat zeker een topper denk ik.

De prijs is weer een ander verhaal, maar het product is uitstekend.

10 X 2" tube dus waarvan 9 afgevuld met een vadsige mine.
Denk dat de prijs mede komt door de enorme afmetingen van dit ding. 30 cm hoog is niet niks.
Blijft wel een interessant product, alleen haalt het het niet bij een Vetjes van Marijn b.v.

prodS4102.png

Bijlagen

• prodS4102.png
    prodS4102.png
    575,3 KB · Weergaven: 8
Laatst bewerkt:
10 X 2" tube dus waarvan 9 afgevuld met een vadsige mine.
Denk dat de prijs mede komt door de enorme afmetingen van dit ding. 30 cm hoog is niet niks.
Blijft wel een interessant product, alleen haalt het het niet bij een Vetjes van Marijn b.v.

prodS4102.png

Ik kan bevestigen dat de buisjes van 2" inderdaad erg duur zijn in China.
Lengte en diameter tellen heel erg mee in de prijs van een cake.

Wel goede vadsige mines, maar die prijs is absurd. Hoop dat Marijn nog eens een 16s. blokje maakt met de tubes uit de Vette Marja.

Het is wel een dikzak in de straat vind ik. En het is niet alleen de mines he.....er zit een bengaaltje voor.... :secret laugh:

Laatst bewerkt:
2,75 per tube lijkt duur, maar als je dan 9x een mine krijgt in de categorie 'Awaken' / 'Vette Marja', dan is ie weer goedkoop, aangezien die nu 6,90 kost...

Twijfel twijfel :-P

Back
Bovenaan