Spettacolo Pirotecnico di Batteria HurakanProduction
Dennis010 Registered User 19 januari 2014 #3 Lekker hoor, nog even wachten en dan mogen we weer :lub:
Koetje Registered User 19 januari 2014 #4 Leipe shit. Iedereen ook lekker dichtbij eromheen staan. Denk niet dat dit in Nederland mag
Moontan Moderator Medewerker 19 januari 2014 #5 Weet iemand meer over de ontstaans geschiedenis van de batteria in het algemeen, de folklore? Ben ik namelijk reuze benieuwd naar.
Weet iemand meer over de ontstaans geschiedenis van de batteria in het algemeen, de folklore? Ben ik namelijk reuze benieuwd naar.
U USRRobiwan Registered User 19 januari 2014 #6 Ik blijf dat hele Batteria gebeuren een vreemd iets vinden. Prachtig om te zien vooral die 'kneuzen' die er tussen lopen/rennen.
Ik blijf dat hele Batteria gebeuren een vreemd iets vinden. Prachtig om te zien vooral die 'kneuzen' die er tussen lopen/rennen.
DioR Registered User 19 januari 2014 #7 Wat een heerlijk intro met gruwelijke zonnen! Gewoon achterlijk bruut dit!
smilli FPM Filmer 7 februari 2014 #9 Weer een fantastische Batteria van Chiarappa, wat een chaos op dat veld!