spaans goudeffect

remio

Registered User
heeft niets met alles willen weten te maken hoor sorry.... maar als je zulke vragen stelt op een forum met bijna alleen maar freaks die veelal zelf bezig zijn met vuurwerk( al dan niet prof) kan je verwachten dat je zulke vragen en opmerkingen krijgt. als je vanaf het begin erbij had verteld wat er nu duidelijk is had het dit alles voorkomen(yes)

maargoed, kijk uit naar het filmpje en voor alles alvast gefeliciteerd met je trouwdag(win)

gr remio

nismo

Registered User
heeft niets met alles willen weten te maken hoor sorry.... maar als je zulke vragen stelt op een forum met bijna alleen maar freaks die veelal zelf bezig zijn met vuurwerk( al dan niet prof) kan je verwachten dat je zulke vragen en opmerkingen krijgt. als je vanaf het begin erbij had verteld wat er nu duidelijk is had het dit alles voorkomen(yes)

maargoed, kijk uit naar het filmpje en voor alles alvast gefeliciteerd met je trouwdag(win)

gr remio

sluit ik me geheel bij aan .

Feuerwerk

Registered User
Als je echt een speciaal extraatje wilt toevoegen aan de show kun je nog eens denken over een 150mm meerslagen Stutata van bijvoorbeeld Nico lünig events.

Dit is een bom die word gelanceerd uit een mortier zoals gewoonlijk en vervolgens zichzelf deelt in kleinere boeketten die je nog niet ziet en dan in een keer zie je ca. 10 boeketten (in goud of zilver)..

Kost wat maar is heel speciaal, het gaat hierbij om Italiaanse bommen. Een prijs kan ik niet noemen maar dit past wel in het budget en als afsluiter zeer speciaal en onvergetelijk (yes)

Hieronder een link naar het Feuerwerk-forum.de voor een filmpje van dit soort bom;

http://feuerwerk-forum.de/showthread.php?t=8473

rembo

Registered User
Als je echt een speciaal extraatje wilt toevoegen aan de show kun je nog eens denken over een 150mm meerslagen Stutata van bijvoorbeeld Nico lünig events.

Dit is een bom die word gelanceerd uit een mortier zoals gewoonlijk en vervolgens zichzelf deelt in kleinere boeketten die je nog niet ziet en dan in een keer zie je ca. 10 boeketten (in goud of zilver)..

Kost wat maar is heel speciaal, het gaat hierbij om Italiaanse bommen. Een prijs kan ik niet noemen maar dit past wel in het budget en als afsluiter zeer speciaal en onvergetelijk (yes)

Hieronder een link naar het Feuerwerk-forum.de voor een filmpje van dit soort bom;

is inderdaad wel een echte eye catcher (big)

Laatst bewerkt:

Pyro-Power

Registered User
Ja hier heb ik ok een mooi spaanse GOUD effect:

GOLD FLITTER 100MM

Foto-FXWQUQCS.jpg

Prijs voor deze shell lag op de 15 euro .

Duur of niet?:smile:

zuen

Registered User
Mooie shell(tenminste, de huls dan:toung:), alleen lijkt de liftcharge zo'n vage vorm te hebben, dit hoort natuurlijk wel maar het is net of de verhoudingen niet kloppen. Verder inderdaad wel goedkoop 15 euro, maar das een mening.

jok3rt

Registered User

Of de 200mm :) Levert het trowuens problemen op als je deze uit een glasfiber schiet? Of beter uit HDPE?

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
Mooie shell(tenminste, de huls dan:toung:), alleen lijkt de liftcharge zo'n vage vorm te hebben, dit hoort natuurlijk wel maar het is net of de verhoudingen niet kloppen. Verder inderdaad wel goedkoop 15 euro, maar das een mening.

Dit kan omdat (ik weet niet zeker) er een tail onder de liftcharge zit. Dit komt namelijk vaak voor bij spaanse shells.

Rembo

Dynamite

Registered User
Tail zit voor zover ik weet altijd bovenop de shell. Heb een keer bij zaragozana op het schietterrein een rondleiding gehad en hier zaten ook bij alle bommen de tail op de shell. Wel bij veel bommen idd een smalle en hoge stijglading.

IMG_2469.JPG

Laatst bewerkt:

rembo

Registered User
Hm.. ik weet niet meer waar ik het gelezen heb anders zal ik het je wel laten zien! Maar het word dus wel gebruikt:unsure:

Dynamite

Registered User
Het lijkt mij niet makkelijk om de tail in de stijglading te plaatsen. Hier zit namelijk ook de vertraging en er is niet veel plaats over voor een tail.

appiehappie

Registered User
Het lijkt mij niet makkelijk om de tail in de stijglading te plaatsen. Hier zit namelijk ook de vertraging en er is niet veel plaats over voor een tail.

Stereffecten, multibreaks vóór de eigenlijke burstcharge e.d. zitten vrijwel altijd bovenop de shell gemonteerd. Met name Japanse shells bevatten veel van dergelijke effecten die Kyoku-Do genoemd worden.

Deze Kyoku-Do's kunnen variëren van één enkele effecthuls tot een string van kleinere bommetjes die samen een patroon kunnen vormen óf naar een climax toe kunnen werken.
Zouden deze onder de shell zitten, bestaat er het risico dat ze door de liftcharge beschadigd kunnen raken - met alle gevolgen vandien.

Bovenaan