oude voorraad opmaken, toch wel leuke prijzen.
Over de Sky Screamers:
Volgens Beko zijn er veel slechte berichten binnengekomen over de Sky Screamers, de oorzaak was gelegen in een afwijking in de samenstelling van het fluitsas. Beko Vuurwerk heeft ondanks grote voorzorg dit gebrek niet kunnen voorkomen. Gedupeerde klanten die bij Beko Vuurwerk hadden gereclameerd, hebben allemaal toezegging op vergoeding via de winkelier gekregen.
Heeft er toevallig hier iemand van het forum al een vergoeding gekregen? Mij was ook een tegemoetkoming toegezegd maar voorlopig niets gehoord. Probleem is wsl. dat mijn vorige dealer (Intratuin) deze collectie niet meer in het assortiment heeft.
Guess who's back?
YEAAAAAH! Ik heb hier de films van de demo die gisteren geschoten is en ik moet zeggen dat naar mijn idee de SkyScreamers voor 100% terug zijn. Ik heb het filmpje een aantal keren bekeken en de fluit is weer net zo lang als een paar jaar geleden. Maar ik kan me vergissen en daarom komen de films vanavond online zodat we met zijn allen kunnen gaan kwijlen en bediscussiëren of het inderdaad de ouderwetse sckyscreamers zijn!