23 oktober 2013 #1 I ief Registered User Op de website van de Pyroshop zijn deze knalpijpen nu in de aanbieding. Is er iemand die ervaring heeft met deze pijlen?
Op de website van de Pyroshop zijn deze knalpijpen nu in de aanbieding. Is er iemand die ervaring heeft met deze pijlen?
23 oktober 2013 #3 boozebelly Registered User ief zei: Op de website van de Pyroshop zijn deze knalpijpen nu in de aanbieding. Is er iemand die ervaring heeft met deze pijlen? Klik om te vergroten... Ik neem aan dat je die 3 pakjes voor een tientje bedoeld? Dat is gewoon een omlabeling van deze: Broekhoff - Sky Blitz
ief zei: Op de website van de Pyroshop zijn deze knalpijpen nu in de aanbieding. Is er iemand die ervaring heeft met deze pijlen? Klik om te vergroten... Ik neem aan dat je die 3 pakjes voor een tientje bedoeld? Dat is gewoon een omlabeling van deze: Broekhoff - Sky Blitz
24 oktober 2013 #4 I ief Registered User boozebelly zei: Ik neem aan dat je die 3 pakjes voor een tientje bedoeld? Dat is gewoon een omlabeling van deze: Broekhoff - Sky Blitz Klik om te vergroten... Klopt die bedoel ik inderdaad, thanks.
boozebelly zei: Ik neem aan dat je die 3 pakjes voor een tientje bedoeld? Dat is gewoon een omlabeling van deze: Broekhoff - Sky Blitz Klik om te vergroten... Klopt die bedoel ik inderdaad, thanks.