Singleshots Gertjanberg 2015-2016

Gertjanberg

Registered User
Hierbij deel ik mijn geschoten rek singleshots.

Helaas kan ik het geluid op het filmpje niet goed krijgen dus je zult het zonder moeten doen. (iemand tip)

Kijk en geniet!

IMG_2705.JPG

[video=vimeo;150477866]https://vimeo.com/150477866[/video]

Fearwind

Registered User
Mooie keuze van de single shots inderdaad, kan natuurlijk ook niet anders voor een singleshot freak :)

Dat pyrolama's systeem ziet er ook oerdegelijk uit.

stefantvs

Administrator
Medewerker
nice one !
Wel een vraagje en dat is niet om je project af te kraken of wat dan ook want zelf krijg ik dit zoiezo niet voor elkaar :p
Maar waarom schiet ie zo langzaam als ik vragen mag ?
- Dat je er gewoon van kunt genieten ?
- Beter om te filmen ?

Let me know :) Nogmaals dit is niet om het af te kraken :)

Gertjanberg

Registered User
nice one !
Wel een vraagje en dat is niet om je project af te kraken of wat dan ook want zelf krijg ik dit zoiezo niet voor elkaar :p
Maar waarom schiet ie zo langzaam als ik vragen mag ?
- Dat je er gewoon van kunt genieten ?
- Beter om te filmen ?

Let me know :) Nogmaals dit is niet om het af te kraken :)

Achteraf had ik het sneller moeten schieten. Ik denk dat ik er inderdaad van wilde genieten maar het resultaat werd er minder door.

ferox

Registered User
Gaaf gedaan hoor! Je stond zeker op een heel groot veld of niet? Want dit laagste single shots schieten echt laag. Wel gaaf!

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Ik vind het zelf ook prima om wat langzamer te steppen. Heb je meer plezier van je vele werk. We zijn niet in Italie, dus mag best Ruuustaagh.
Zijn er best aardig wat blijven staan zo te zien. Ontstekers van Pyrowinkel of andere chinese is wel vaker een probleem met low voltage systemen als Cobra/Kingdom/RF32.
Ze zijn namelijk nogal wisselend in weerstand en in combinatie met lager voltage brandt er 1 door(laagste weerstand), en dan is het circuit doorbroken en gaat de andere(n) niet af.
Goed te weten voor een volgend project.

Gertjanberg

Registered User
Er zijn er zo'n 16 blijven staan. Soms sloeg die gewoon een hele que over terwijl er maar 2 of 4 op zaten. er hoorde er eigenlijk per que 2 omhoog te gaan.

Toen ik een tweede rondje deed gingen er gewoon weer een paar af.

Tony

Administrator
Medewerker
Er zijn er zo'n 16 blijven staan. Soms sloeg die gewoon een hele que over terwijl er maar 2 of 4 op zaten. er hoorde er eigenlijk per que 2 omhoog te gaan.

Toen ik een tweede rondje deed gingen er gewoon weer een paar af.

Dat is wel vreemd.
De cobra kan er makkelijk 7 in serie aan. Dus 2 of 4 moet geen probleem zijn. Ik heb van de week rond de 300 ontstekers (1 en 3 meters) gebruikt op 2 projectjes met de cobras, slats en kimgdom 10cue steppers. Er zijn 2 cakes blijven staan en dit kan diverse redenen hebben.

Met 2de rondje bedoel je dat je dezelfde cue's nog een keer weg schoot.

Toffee

Registered User
ik heb hier ook eerder last van gehad. sinds vorig jaar een oda ontsteker tester in me bezit. dit jaar bleef niets staan. stuks of 7 a 8 in serie op me cobra. tijdens het opbouwen van me project dit jaar kwam ik in totaal 4 ontstekers tegen die niet goed waren door middel van de tester.

Gertjanberg

Registered User
Dat is wel vreemd.
De cobra kan er makkelijk 7 in serie aan. Dus 2 of 4 moet geen probleem zijn. Ik heb van de week rond de 300 ontstekers (1 en 3 meters) gebruikt op 2 projectjes met de cobras, slats en kimgdom 10cue steppers. Er zijn 2 cakes blijven staan en dit kan diverse redenen hebben.

Met 2de rondje bedoel je dat je dezelfde cue's nog een keer weg schoot.

Inderdaad de que's nog een keer afgeschoten.

Zal binnenkort de ontstekers die niet zijn gegaan even proberen.

Laatst bewerkt:
Bovenaan