Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik heb ook nog wel een paal op me wishlist:
Ripresa van Botti de Titanio met fluiters in de sfondi, daaropvolgend 10 contrabombe in om en om farfalla en croce di malta en die dan weer opbouwend van 4 punti naar 8 punti. Farfalla in turquoise met oranje canoli en de crode di malta blauw en roze canoli. Oja en nog een dikke controcolpo:gangs:
Het farfalla effect in een meerslagbom moet wel kunnen dacht ik, maar met ook nog eens "cannoli" sterren lijkt mij te veel van het goede te worden.
@Moontan, de persoon die jij omschrijft is obze Stutata28
Mmm: een verontrustende mededeling op Pirovagando, als ik het goed begrijp?
gepost door een forumlid:
Con grandissimo rammarico, comunico a tutti gli appassionati che, a seguito degli sviluppi delle ultime ore, l’intera giornata di fuochi prevista per il giorno 17 agosto è a fortissimo rischio annullamento.
Google translate:
Met grote spijt , ik praat met alle fans die , naar aanleiding van de ontwikkelingen van de laatste paar uur , de hele dag branden zal plaatsvinden op 17 augustus is een zeer sterke risico annulering.
Dit gaat richting een sublieme overwinning voor Giuseppe en Ciro Scudo met een veertigtal fermate!
Ciao.