• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Sfeerimpressie vuurwerkwinkel Rens Petiet

hardcore0438

Registered User
Hoi,

Een aantal jaar geleden heb ik de winkel rens petiet benaderd om een video te maken en dat ook te doen.
Het jaar er op kwam ik mijn vuurwerk bestellen en wou hij een nog leuker filmpje ter promotie. Tijdens de verkoopdagen ben ik 3 dagen aan het filmen geweest en hier onder is de video te bekijken.

Als alles mee zit word er zelfs een reclame voor op TV gemaakt, hierover heb ik deze week meer duidelijkheid.

Leuk! Bedankt voor het posten!

Zou je bij zoveel mogelijk winkels moeten doen!
Geweldig in te zien.

Ik zou dit graag doen, echter op meerdere locaties filmen tijdens 3 verkoopdagen waarbij ik zelf ook mijn spullen moet halen is niet te doen. Ook in het bewerken gaat werk zitten. Aangezien het aan zijn eisen en wensen moet voldoen :)

Back
Bovenaan