Secret Salute

Dreek

Registered User
Ik ga Rubro ook niet afkraken want ze hebben vorig jaar super producten op de markt gebracht.

Als de fabriek zich niet aan de afspraken of wensen wil houden dan is dat toch overmacht?

Al neem ik aan dat je als importeur naar China reist om te kijken hoe het er voor staat...

Anyway.. met 12 tegelijk gaat het ongetwijfeld los haha. Maar toch jammer dat er ieder jaar weer dit soort dingen gebeuren, ondanks dat het niet bewust is.

Cass

Registered User
Ik vraag me werkelijk af welke rechten je als consument hebt mócht het product, in dit geval de Secret Salute, echt niet goed presteren. Ik schrijf met nadruk "mócht", want ik sta op dit moment nog op hetzelfde standpunt als Tony; wie weet komt het toch nog wel goed.
Maar als ik bij de slager een mooie biefstuk koop omdat ik weet dat hij kwaliteit levert, en ik blijk een schoenzool te hebben gekregen, dan ga ik daar zeker mee terug naar de slager. En die weet dan dat hij mij tegemoet zal moeten komen, anders is hij een klant kwijt, en misschien wel meer als ik toevallig een invloedrijke klant ben.
En als ik een tv koop omdat die van mijn buurman zo goed presteert, maar de mijne geeft een duidelijk minder beeld, dan ga ik ook terug naar de winkel.

Ik maak me sterk dat dit ook in de vuurwerkbusiness zo werkt. Als ik bij een leverancier een karton Secret Salute koop, en het blijkt dat ik niet de kwaliteit geleverd krijg die mij is beloofd, dan kan ik daar naar mijn idee zonder meer mee terug naar die leverancier. Hoewel die er niets aan kan doen, omdat hij ook maar doorverkoopt wat hij op basis van de importeursdemo heeft ingekocht, is hij wel de aansprakelijke ingeval hij producten levert die niet aan de door de consument naar redelijkheid te verwachten kwaliteit voldoen.

Ingewikkeld verhaal misschien, maar zo werkt het consumentenrecht.
Zelf zal ik dus, met de slechte berichten tot nu toe in het achterhoofd, zeker van mijn kartonnetje er eentje proberen om 17 uur in de middag op 31 december (geen januari deze keer; bedankt voor het zo nauwkeurig lezen!). En als de kwaliteit flut blijkt te wezen dan bewaar ik de andere zeven cakes en dan ga ik er zeker mee terug naar de leverancier.
En als meerdere consumenten dat doen, dan ben ik benieuwd wat de importeur voor aktie gaat ondernemen.

Maar zover is het allemaal nog niet!
Ik heb er zoals gezegd nog steeds hoop op dat het allemaal goed komt.
Ik heb Rubro hoog zitten; men levert over het algemeen voortreffelijke producten voor relatief lage prijzen, en ook dit jaar weer.
Daarom koop ik ook dit jaar absoluut voor een dik bedrag aan Rubro-artikelen.

Maar als blijkt dat er een product tussen blijkt te zitten dat écht veel minder presteert dan redelijkerwijze verwacht zou mogen worden, dan vind ik dat Rubro de plicht heeft om de klanten tegemoet te komen. Sterker, ik denk dat het daar juridisch gezien uiteindelijk zelfs toe verplicht zou zijn.

Maar het zou mij werkelijk verbazen als Rubro het zover zou laten komen.

boozebelly

Registered User
.
...Als ik bij een leverancier een karton Secret Salute koop, en het blijkt dat ik niet de kwaliteit geleverd krijg die mij is beloofd, dan kan ik daar naar mijn idee zonder meer mee terug naar die leverancier.

Rubro laat nu toch zien op de winkeldemo's wat je voor dit jaar kunt verwachten van de producten?

Iedereen die een al een tijdje meeloopt op de forums, weet toch dat de kwaliteit van producten per jaar kan verschillen? Natuurlijk is dat klote, maar het is nou eenmaal zo. Er kan een vorm van miscommunicatie zijn tussen de importeur en de fabriek of wat dan ook. Feit is dat je nooit de volle 100% garantie hebt dat een product volkomen identiek zal zijn aan die van het jaar ervoor.

Dit wetende is het vervolgens de keus van jou als consument zelf, om je bestelling(en) te plaatsen voordat de importeur zijn nieuwe producten op de winkeldemo's aan de klanten heeft kunnen laten zien. Dit risico neem je in mijn ogen zelf door (te) vroeg te bestellen.

Koetje

Registered User
Nou ja, te vroeg is natuurlijk onzin, veel acties zijn al weer afgelopen voordat de eerste winkeldemo is geweest...

Anyway, ik hou mijn karton gewoon, heb er nog wel vertrouwen in.

sprinkhaan

Registered User
Voor mij is het simpel.

Als je dik inkoopt voordat je uberhaupt iets op of van een demo hebt gezien en je vind het tegenvallen,dat is dan heel jammer, had je maar moeten wachten. Eigen schuld dikke bult.

Er zijn diverse dingen die ik nog niet heb gezien maar wel gekocht heb, dat is mijn keuze en ga daar achteraf echt niet over mekkeren, had ik maar geduld moeten hebben en op zeker moeten spelen.

Ik vind dat sommige mensen zich echt behoorlijk gek laten maken en gedragen.

ThunderBall

Registered User
Ik vind wat er nu op de nieuwe filmpjes te zien is wel een erge stap terug, dus als dat echt een verandering is (en dus gèèn vochtig kruit), dan is dat echt gèèn goed nieuws.:huh:

Als ik goed naar de filmpjes kijk lijkt het wel echt een verandering in hoe het crackling eruit komt en de hoeveelheid, het echte opzwepende crackling geluid is weg op de nieuwe filmpjes.

Ik heb er 2 besteld en ik zet ze i.i.g. direkt bij de cv in de buurt om nog wat extra te drogen, verder was ik zo ie zo van plan om ze tegelijkertijd af te steken en dan zal het vast wel tof zijn, verder ben ik nog blijer dat ik ook nog de Voltage van Rubro heb besteld want die overtreft deze filmpjes ruimschoots (volgens mij).

Laatst bewerkt:

Pancake77

Registered User
Ik vind wat er nu op de nieuwe filmpjes te zien is wel een erge stap terug, dus als dat echt een verandering is (en dus gèèn vochtig kruit), dan is dat echt gèèn goed nieuws.:huh:

Als ik goed naar de filmpjes kijk lijkt het wel echt een verandering in hoe het crackling eruit komt en de hoeveelheid, het echte opzwepende crackling geluid is weg op de nieuwe filmpjes.

Ik heb er 2 besteld en ik zet ze i.i.g. direkt bij de cv in de buurt om nog wat extra te drogen, verder was ik zo ie zo van plan om ze tegelijkertijd af te steken en dan zal het vast wel tof zijn, verder ben ik nog blijer dat ik ook nog de Voltage van Rubro heb besteld want die overtreft deze filmpjes ruimschoots (volgens mij).

Hier al winkelierdemo filmpjes van gezien dan?

Z@P

Registered User
Voor mij is het simpel.

Als je dik inkoopt voordat je uberhaupt iets op of van een demo hebt gezien en je vind het tegenvallen,dat is dan heel jammer, had je maar moeten wachten. Eigen schuld dikke bult.

Er zijn diverse dingen die ik nog niet heb gezien maar wel gekocht heb, dat is mijn keuze en ga daar achteraf echt niet over mekkeren, had ik maar geduld moeten hebben en op zeker moeten spelen.

Ik vind dat sommige mensen zich echt behoorlijk gek laten maken en gedragen.

Wat een onzin man! Of ik die cake nou in augustus koop of 1 dag van te voren , ik wil gewoon kwaliteit krijgen, dus hetzelfde als vorig jaar. Dus jij vind het je eigen schuld dat je een slecht product krijgt, echt de omgedraaide wereld. Jij hebt geen karton besteld zeker.

ajaxciedjuhh

Registered User
Mensen uit deze discussie komen we toch niet,
hij presteert minder als vorig jaar, het zij zo..
ga er dan niet over ruzie maken, maar stop je tijd,
ik het uizoeken van andere top producten die het wel kunnen worden van 2013 !
(ik bedoel bijv: ready to rumble, spider king, blinking wilows..)
ik weet zeker dat de 25g shots cake's ''het gaan maken'' met deze jaar wisseling
ik vind het daarin tegen niet zo gek dat de secretsalute achteruit is gegaan..
ik heb van de nieuwe 25g cake er allen 2 van besteld,
en ook een karton secret salute..

RUBRO = EN BLIJFT TOP !

gwgwgw

Registered User
Mensen uit deze discussie komen we toch niet,
hij presteert minder als vorig jaar, het zij zo..
ga er dan niet over ruzie maken, maar stop je tijd,
ik het uizoeken van andere top producten die het wel kunnen worden van 2013 !
(ik bedoel bijv: ready to rumble, spider king, blinking wilows..)
ik weet zeker dat de 25g shots cake's ''het gaan maken'' met deze jaar wisseling
ik vind het daarin tegen niet zo gek dat de secretsalute achteruit is gegaan..
ik heb van de nieuwe 25g cake er allen 2 van besteld,
en ook een karton secret salute..

RUBRO = EN BLIJFT TOP !

Zorg dat je horloge niet kwijt raakt...

Jie

Registered User
Beste mensen,
Ik beloof het, na wat testen, het komt helemaal goed.
Vuurwerk staat over het algemeen op een demo uren lang buiten.

Dit gaat niet ten goede van de kwaliteit met ons Hollandse weer.

Gr Wim

Op de winkeliersdemo presteerde deze cake wel goed, en daar staan ze toch ook uren van te voren buiten. Neem aan dat ze niet 5 minuten van te voren naar buiten gaan. En ik ben niet van plan om 2 kartonnen op de versterbank te gaan zetten, kijk schat nieuwe bloempotten, ze ziet me aankomen.

gwgwgw

Registered User
Op de winkeliersdemo presteerde deze cake wel goed, en daar staan ze toch ook uren van te voren buiten. Neem aan dat ze niet 5 minuten van te voren naar buiten gaan. En ik ben niet van plan om 2 kartonnen op de versterbank te gaan zetten, kijk schat nieuwe bloempotten, ze ziet me aankomen.

Warme na-zomerdag versus natte winterdag.

Dim

Product Beheer
Medewerker
We gaan het zien tijdens oud en nieuw. Is het niet wat beloofd is dan kopen we volgend jaar wat anders. Zo simpel is het.

brian the freak

Registered User
Heb hem vanavond op een demo gezien en ik werd er niet echt warm van. Zoals eerder besproken zijn de grote crackling wolken verleden tijd en ook de knal zelf vond ik niet denderend, menig sier cake ging harder.

Wim

Registered User
Beste freaks,
Geloof me, ik zie ze op elke demo beter worden.
en 31 dec staan ze goed in de straat.

afgelopen weken ben ik aanwezig geweest op div lossingen van containers, iemand ooit bij geweest? hoeveel intern vocht er al vrij komt alleen al in een container! ik denk een emmer

afgelopen dagen hebben we demos gezien (niet alleen Rubro) maar ook van andere imp waar het er niet goed uitzag.
We hebben producten uitgeleverd die vanuit de container, rechtstreeks naar een domo moeten.

Onze plannig lag dat de conainers eerder aan zouden komen, wij hebben hier niet alleen mee te maken, gem komen de containers 2 a 3 weken later als in de plannig lag.

Ik zeg net voldoende om nog even lekker bij te komen.
Gr Wim

Bovenaan