San Sebastian 2013 - Programma (Onder voorbehoud)

Tony

Administrator
Medewerker
Het programma (Onder voorbehoud) van het vuurwerkfestival in San Sebastain zoals verwacht word.

sansebastian13.jpg

De deelnemers worden eind Juli bekend gemaakt maar dit zijn de verwachtte deelnemers:
*Pirotecnia Ricardo Caballer
*Pirotecnia Zaragozana
*Pirofantasia (Carlos Caballer)
*IP Innovative
*Luso Fireworks
*Astondoa Piroteknia
*Panzera

Data
Pirotecnia – Sábado 10 de Agosto
Pirotecnia – Domingo 11 de Agosto
Pirotecnia – Lunes 12 de Agosto
Pirotecnia – Martes 13 de Agosto
Pirotecnia – Miércoles 14 de Agosto
Pirotecnia – Jueves 15 de Agosto
Pirotecnia – Viernes 16 de Agosto
Todos ellos se dispararán puntual

Bron: Pirofan.com

[tweet]344737742653104128[/tweet]

Laatst bewerkt door een moderator:

smilli

FPM Filmer
Alle dagen aanwezig, verwachte line-up ziet er goed uit, als die zo blijft ben ik zeker tevreden!

vonk

FPM Moderator
Medewerker
Astondoa Piroteknia even toegevoegd. Miste een schieter in het rijtje.

Maar mooie setup.

smilli

FPM Filmer
Pyromuscial op 17 augustus word dit jaar verzorgd door Europla!
Espectáculo Piromusical de San Sebastián

Sábado, 17 Agosto 2013

Pirotecnia Europlá

Localización San Sebastián

A las 22:45 en la Playa de la Concha

shinji

Moderator
Medewerker
Ondanks dat wij op dit moment vol zijn van ons eigen internationale vuurwerkfestival, worden in Spanje ook wat festivalletjes georganiseerd. Natuurlijk niet zo groots internationaal opgezet als in Scheveningen, maar toch wil ik jullie hiervan laten genieten. Als eerste een heerlijke ramshow van Ricasa, wat mezelf betreft de winnaar, maar de Jury dacht er anders over

http://www.youtube.com/watch?v=

En als tweede een fluitescalatieshow van neef Carlos, de winnaar van dit festival. Denk dat het tamelijk onconventionele Italiaanse thema en de originele finale met lantaarns en een container kaarsen de doorslag heeft gegeven.

http://www.youtube.com/watch?v=

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Uiteraard hou ik dit ook in de gaten maar ik ga pas kijken als Contad terug is met zijn bandjes.

:)

Firecrack-R

Registered User
Sterke show zeg van Ricasa! Het thema wat op 4:42 begint, zo goed uitgevoerd. Echt kasteeltjes bouwen ala Ricasa.

Het thema erna: ghost shells die ik persoonlijk erg goed vind, erg strak getimed die bommen. En over bommen gesproken, klavertje 4 shells, stervormige shells en kaleidoscope bommen zie ik ook nog langs komen.

Enige minpuntje wat mij betreft is de witte finale die ricasa de laatste tijd schiet. Hij is goed uitgevoerd hoor maar ik zie liever een multicolour finale. Gewoon alles door elkaar maar dat is persoonlijk!

Carlos ga ik nu eventjes bekijken.

Bovenaan