PyroPlop32
Registered User
Ik doe t voor de helft.
pfff broodschieter !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Ik doe t voor de helft.
@Arjan
Salvo schieten is alles op dezelfde timing omhoog schieten. Constant dezelfde timing.
Dan hoor en zie je dit..Vroem 1,2,3, Vroem, 1,2,3, vroem , 1,2,3 IPV BAM, Boem, BAM, BOEM BENG net na elkaar.
Maar om eerlijk te zijn kunnen jullie doen wat jullie willen maar met deze hoeveelheden tegelijk zal het op salvos blijven lijken (denk ik). Je hoort het me niet vaak zeggen maar zoals ik eerder al aangaf, het is teveel vuurwerk op 1 plek.
Daar ben ik het niet met je eens. Door met W-shape en V-shape rekken te werken, kan je alsnog een 'bredere' ruimte maken en ook het doorknallen (ipv. salvo's) kan je dan toepassen. Of het qua afstanden mogelijk is weet ik niet, maar ik zie af en toe wel bommen in een V-tje de lucht in gaan.
In de film van Poepiegaaf op 3.28 laat Dreams zien dat ze het wel kunnen. Wat mij betreft hadden ze veel meer zo mogen doorgaan.
Maar om eerlijk te zijn kunnen jullie doen wat jullie willen maar met deze hoeveelheden tegelijk zal het op salvos blijven lijken (denk ik).