Datum: 06 juni 2026
Adres: Centrum 's-Gravenwezel
Tijd: 23:00
Schietbedrijf: DBK ?
Reden: Dorpsdag
Adres: Centrum 's-Gravenwezel
Tijd: 23:00
Schietbedrijf: DBK ?
Reden: Dorpsdag
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
klopt, belgië was tot voor corona echt top.Ja de show is de afgelopen jaren steeds minder geworden en ook kort maar toch als je wat mooie blokken van bijv blackboxx, single shots, mooie shells tot 150mm enz op en leuke afstand wil zien vind ik dit toch de moeite. Ik zou er niet 2uur enkele reis voor in de auto zitten dat wel. “Vroeger” had je echt veel leuke showtjes in Belgie, zonde dat dit ook steeds minder wordt. Althans ik kan ze niet vinden.
En de pyromusical in kapellen, en brecht daarna. Mooie tijd. Zonde dat dit niet meer is.klopt, belgië was tot voor corona echt top.
Merksem, Boom, Burcht, Aartselaar, Kontich, Duffel.
Waren allemaal goed de moeite toen, Profireworks deed een aantal van die shows en die experimenteerde vollop, ook mooi italiaans spul.
Helaas is dat nooit meer van de grond gekomen, of het is nu diervriendelijk of helemaal niet meer of t&t heeft het overgenomen die relatief saaie shows doet, wat blokken en handgefakkeld wat ballen waar totaal geen structuur in zit.