Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Bedankt voor de reactie. Helder standpunt en daar zal ik zeker rekening mee houden. Ik ben in ieder geval een voorstander van het vastleggen met meer dan één camera en dan verschillende montages van een show maken. Korte en lange versies.
Heel wat anders: De mooi vastgelegde vuurwerkshow van Apeldoorn 2007 loopt naar ongeveer 8 minuten vast. Ligt dat aan mijn laptop? En wie weet waar de cameraman stond? En YouTube accepteert toch geen filmpjes langer dan 10 minuten?
Voor langer dan 10 minuten wijk ik altijd uit naar Vimeo.
Bedankt voor de reactie. Helder standpunt en daar zal ik zeker rekening mee houden. Ik ben in ieder geval een voorstander van het vastleggen met meer dan één camera en dan verschillende montages van een show maken. Korte en lange versies.
Heel wat anders: De mooi vastgelegde vuurwerkshow van Apeldoorn 2007 loopt naar ongeveer 8 minuten vast. Ligt dat aan mijn laptop? En wie weet waar de cameraman stond? En YouTube accepteert toch geen filmpjes langer dan 10 minuten?
Voor langer dan 10 minuten wijk ik altijd uit naar Vimeo.
Volgens mij bedoel je deze? http://www.freakpyromaniacs.com/for.../14910-paleis-het-loo-by-azuma-fireworks.html Deze is gefilmt op 2 lokatie's. Volgens mij was het 1 op het balkon en 1 vanuit het publiek.
Loopt bij mij gewoon door geen probleem.