Ruben's fallas compilatie 2012

Mr_Mascleta

Registered User
Re: Ruben,s fallas compilatie 2012

WHAUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!! Wat een waanzinnige mooie compilatie! Dit is Fallas! Mijn grote complimenten!

Tony

Administrator
Medewerker
WOW! Wat een waanzinnige beelden heb jij daar gemaakt!
Ik zie echt een paar hele brute straat mascletas voorbij komen. THANKS!

Moontan

Moderator
Medewerker
Ja, erg fraai gedaan Ruben. Bijna alle aspecten van Fallas in 5 minuten de revue laten passeren
En ik vind de muziek er dit keer uitstekend bij passen!!

ruben_3

Registered User
We hebben echt een top fallas gehad. Echt een heerlijk appartement, heerlijk weer en leuke shows + leuke mensen. Alle ingrediënten voor een geslaagde week!

Poziloc

FPM Hangouderen
Zeer netjes in elkaar gezet Ruben...las dat je dit voor het eerst had gedaan op vwc....complimenten.

Mr_Mascleta

Registered User
We hebben echt een top fallas gehad. Echt een heerlijk appartement, heerlijk weer en leuke shows + leuke mensen. Alle ingrediënten voor een geslaagde week!

Zo te zien zaten jullie op die prachtige straat "Calle Colon". Lekker centraal gelegen ook. Als er nog een plekje is voor 2013 en betaalbaar dan houd deze jongen zich aanbevolen hoor?

ruben_3

Registered User
@ poziloc klopt! ik heb idd de ballen verstand van computers dus het was een hele uitdaging om dit filmpje te maken. Gelukkig is hij goed gelukt!

@Mr_masceleta haha ons plekkie is alweer geboekt voor 2013. Wel echt een top plek idd!

Yvez

Registered User
Zo te zien zaten jullie op die prachtige straat "Calle Colon". Lekker centraal gelegen ook. Als er nog een plekje is voor 2013 en betaalbaar dan houd deze jongen zich aanbevolen hoor?

Ik kijk net ff maps maar Calle Colon is idd echt een super centrale plek! Echt topfilmpjes hoor maar ik zie dat je net als mij een btje tril handjes heb met filmen. Er zijn van die vrij goedkope borst statiefjes te koop, zou je eens moeten proberen. Werkt best goed. Maar gewoon genieten om te zien!

ruben_3

Registered User
Ik kijk net ff maps maar Calle Colon is idd echt een super centrale plek! Echt topfilmpjes hoor maar ik zie dat je net als mij een btje tril handjes heb met filmen. Er zijn van die vrij goedkope borst statiefjes te koop, zou je eens moeten proberen. Werkt best goed. Maar gewoon genieten om te zien!

Haha ja ik neem het filmen niet heel erg serieus. Ik heb af en toe zelfs tijdens shows dat ik mijn camera even laat zakken ivb een slapende arm haha

Souflakie

Registered User
Nieuw filmpje toegevoegd op mijn youtube account

Brute mascleta dit man. We waren hier de 18e geweest en toen kregen ze godverdomme de schietkist niet aan het werk zodat ze alles hebben afgeblazen. De 19e daarom maar weer naar het plein gegaan. Ook geen spijt van gekregen trouwens. Bedankt voor het filmpje!

ruben_3

Registered User
Brute mascleta dit man. We waren hier de 18e geweest en toen kregen ze godverdomme de schietkist niet aan het werk zodat ze alles hebben afgeblazen. De 19e daarom maar weer naar het plein gegaan. Ook geen spijt van gekregen trouwens. Bedankt voor het filmpje!

Wij zijn ook de 18e wezen kijken. Wat een afgang. Je hoorden overal de masceleta,s gaan en wij stonden daar voor niks te wachten. :-( De 19e was dit de eerste straatmasceleta na het plein die we hebben gepakt en totaal geegn spijt van. Normaal gesproken ga ik altijd naar fallas99.

Bovenaan