Roob's Lijst voor 2014

Roob

Registered User
Bij deze mijn tot nu toe bestelde en betaalde lijst voor komende uiteinde. Ik ga geen projectjes of shows doen. Gewoon alles lekker los fakkelen samen met mijn buurman.

Heb nog een budgetje over voor op de verkoopdagen zelf.

http://www.freakpyromaniacs.com/products/lijst/id/14810

Cruel Traction, The Miracle en Triple Trouble welke al doorgelont in de doos zaten????

2014-12-29_12_57_48_2_.jpg

En hier de rest van de collectie Rubro, Zena, Wolf en Lesli

2014-12-29_12_57_58_2_.jpg

2014-12-29_16_02_26_2_.jpg

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
Mooi lijstje hoor! Ik neem aan dat er ook dingen bij staan die je over had van vorig jaar? (salute cake)
Verder veel nieuw spul. Heb je geen oude toppers die je er graag nog eens bij zou hebben?

Roob

Registered User
Nee niks meer over van vorig jaar. Er zit nog een winkel in de buurt die claimt deze salute cake te gaan verkopen. Eerst zien dan geloven. Verkoop start bij hun op 3 november. Kan dus zijn dat deze er nog vanaf valt.
En wellicht komen er nog een aantal dingen bij van vorig jaar. Ik heb nog niet mijn hele budget uitgegeven.

Roob

Registered User
Zo nog maar een bestelling bij Huisman gedaan. O.a. wat losse cakes van Zena en wat fonteinen. Daarnaast ook nog gebruik gemaakt van de ES 2.0 aanbieding.
Veel meer zal er niet meer bijkomen.

painkiller

Registered User
Lekkere lijst hoor.
Zo zie je maar dat je geen kapitaal uit hoeft te geven om een mooie collectie samen te stellen, gewoon niet teveel dure cakes uitkiezen.
Als die nieuwe Rubro cakes jou bevallen pak ik ze volgend jaar ook. Ik had ze dit jaar graag gehad maar ze passen niet meer binnen budget.

Roob

Registered User
Zo toch nog maar het een en ander erbij besteld. De geisha SuperNova heb ik geannuleerd op basis van de meest recente films. Daarvoor in de plaats de HL 16 t/m 48 genomen incl. Stars over Paris.

Nu net nog de Extreme Salute 2.0 bij Huisman besteld. Zal op de verkoopdagen nog wel wat bij komen, maar denk dat dit het toch wel een beetje zal zijn in grote lijnen.

Jochemm

Registered User
Mooie Collectie! Ben benieuwd of je veel verschil gaat merken tussen de Light Year en de Turbo Clash pijlen.

petertje23

Registered User
Mooie collectie.

Maar wat bedoel je hiermee:
Cruel Trcation, The Miracle en Triple Trouble welke al doorgelont in de doos zaten????
De cakes staan toch alleen op de goede positie? En nog niet doorgelont? of zie ik dat verkeerd?

Roob

Registered User
Tot mijn verbazing bleken deze alle drie al doorgelont te zijn mbv schilderstape. Iemand heeft de moeite genomen om deze dozen open te maken, de lonten door te verbinden en de dozen weer dicht te maken.

Lonten waren netjes ingekort tot aan de roze visco lont en vervolgens aan elkaar verbonden met schildertape.

Bovenaan