Mooie en strak georganiseerde demo. Aardig wat bekenden gezien en gesproken. Gezellig met Moontan in de auto. Mooi om bij te praten met je Fred!
Fantastisch om te zien hoe een importeur zo vernieuwend kan zijn dat zelfs controlerende instantie's niet weten hoe ze hier mee om moeten gaan. De cake met de 50 mm mines had natuurlijk gewoon geschoten mogen worden. Zeker omdat hier alleen mines uit kunnen komen.
Ook geweldig om te zien dat jullie liefhebbers en winkeliers gewoon naast elkaar durfen uit te nodigen! De interactie na die tijd was erg leuk, en het uitwisselen van ideeen bevordert alleen maar nieuwe ontwikkelingen.
Toppers die me bij zijn gebleven:
Immor(t)al gold: Hoog, hard, en weelderig goud en rode blink! Als de dozen straks op de winkeliersdemo's net zo mooi zijn komt deze er zeker bij.
Heavy Legend, 49 s.: Geweldige rood/blauw dahlia.
Masterline, Zentax: Mooie spinning tails naar heldere kleuren. (Hier dient de finale helaas ont-lont te worden)
Heavy Legend, Spider King: Erg mooi mixed cake met crackling wolkjes, spinning tails en soort blauw met trosjes.
Heavy Legend, Killer Instinct: Alleen om de eerste groene en felle mine! (graag een cake met alleen zulke mines!)
Gold Selection, Pulse Driver: Crackling all the way!
Voor de rest een paar puntjes die ik graag zou zien bij Rubro:
- Er kwam erg veel crackling voorbij. Prima als een hele cake er vol mee zit (Secret Salute, Pulse driver), maar niet als mix AUB.
- Iets meer variatie in effecten. Fluiters b.v. Goede fluitcake hoort echt in het assortiment thuis van elke importeur.
- Een minetje om mee te beginnen voor de wetgeving is wat summier. Maak er minstens een hele rij mee, desnoods in meerdere kleuren, of maak er een shaped muur van (single row om mee te beginnen). dan lijkt het echt onderdeel van de cake i.p.v. een verplicht nummer dat er nou eenmaal in hoort.
- Er waren erg veel cakes mixed. Logisch voor de doorsnee consument, maar ik zie persoonlijk ook graag single-effect cakes zonder ander-effect finale.
- Doe eens iets met die geweldige tails die jullie hebben. Prop er een fan-shaped cake mee vol die rustig heen en weer stept, en sluit dan eens niet af met goud/blauw bombette's. (Als ik een showtails op de kop kan tikken dit jaar, zal ik laten zien wat ik bedoel)