Rijssen Demo Rubro Vuurwerk 28-08-2012

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
28 of 29 aug vuurwerk te Rijssen

plaats : Rijssen
provincie : Overijssel
wie : Pyromax
wat : prof vw (theater vuurwerk)
veiligheids afstand is 60 meter
waar : lokatie Morsweg 10 te Rijssen
tijd : tussen 19.00 uur en 22.00 uur

Gedeputeerde Staten van Overijssel delen mee dat zij besloten hebben een ontbrandingstoestemming op grond van artikel 3B.1, lid 3 onder a van het Vuurwerkbesluit te verlenen aan PyromaX. De aanvraag betreft het tot ontbranding brengen van professioneel vuurwerk op 28 of 29 augustus 2012 in Rijssen. Het tijdstip van afsteken ligt tussen 19.00 uur en 22.00 uur

Tony

Administrator
Medewerker
Re: Rijssen

Ik heb volgens mijn informatie op deze dag in Rijssen de consumenten vuurwerk demo van Rubro staan.
Zelfde schietbedrijf en locatie.

Moontan

Moderator
Medewerker
Re: Rijssen

Belangrijk!!!!
Dit is de uitnodiging voor onze winkeliers!!!

Hier gaan wij eerst formeel het gesprek mee aan, en zal de zaal alleen toegangbaar zijn voor genodigden!!

Rond 21.30/22.00 uur zal de demo zijn.

Gezien de vele reacties, kijken we even hoe we alle forum leden het best op kunnen vangen, zodat jullie ook in de gelegenheid zijn de producten te aanschouwen het terrein kunnen betreden en vragen te stellen.
En natuurlijk bieden we een drankje aan.

Nogmaals om teleurstellingen te voorkomen dat je om 19.30 voor een dichte deur staat.

Ik kom hier dus later op terug.

M.v.g

Wim, Rubro Vuurwerk Nederland

Wim

Registered User
Re: Rijssen Demo Rubro Vuurwerk

Beste Vuurwerk liefhebbers,

Betreft uitnodiging: Rubro Vuurwerk Demo.

Op dinsdag 28 augustus 2012 houden wij onze vuurwerk demo.
Rubro Vuurwerk wil jullie de gelegenheid geven om hierbij aanwezig te zijn. Gezien de grote opkomst zijn wij genoodzaakt om onze (aspirant) dealers en (jullie) vuurwerk liefhebbers in eerste instantie apart te ontvangen.

Jullie zijn daarom ook van harte welkom vanaf 20.45 uur.
Op onze site staat 19.30 uur vermeldt, dit is alleen voor onze (aspirant) dealers die hier apart een uitnodiging voor hebben ontvangen en deze bevestigd hebben. Jullie worden ontvangen met een drankje en krijgen bij aankomst een schietlijst waarna we naar het schiet terrein lopen.

Na de show kunnen we de grote zaal in waar we nog even na kunnen praten, een drankje kunnen nuttigen en jullie de gelegenheid hebben om onze nieuwe producten te aanschouwen. Om dit alles in goede banen te laten lopen is het van belang dat we weten wie er allemaal komt.

Wij zullen een bezoekers lijst opstellen, het is daarom belangrijk dat je mij een mail stuurt zodat wij weten wie er allemaal op het terrein zijn.

Belangrijk: Na 21.00 uur zal het terrein om veiligheids redenen afgesloten worden en zal de demo alleen nog vanaf straat te volgen zijn.

Wat betreft de posten die geschoten worden zullen we deze per 2-1 schieten (2 dicht bij elkaar en 1 er ruim naast als stand-alone.)

Opgave kan tot vrijdag 24 augustus onder vermelding van je naam, nickname en aantal personen. (vol = vol)

Namens Rubro Vuurwerk Nederland

Wim.

Laatst bewerkt:

gizmo75

Registered User

Echt helemaal top dat jullie niet alleen hier werk van hebben proberen te maken maar vooral ook dat het nou echt door gaat. Echt helemaal top Rubro en uiteraard Wim persoonlijk bedankt! Klasse!

vincer

Registered User

Ik heb mij samen opgegeven met Dim en Aart voor deze demo. Wij hebben er zin an en laten ons blij verrassen!!

Moontan

Moderator
Medewerker

Een fantastisch gebaar van Rubro Vuurwerk om alle liefhebbers de kans te geven om eens een keer een echte demo van een importeur bij te wonen.!! Waarvoor hulde

Mystifying Sage

Registered User

Erg leuk dit gebaar. Zal proberen vrij te nemen al wordt dat lastig in de laatste vakantie week.
Want ben super nieuwsgierig naar alle nieuwe waarschijnlijk top producten.

Wim

Registered User

Beste mensen,

De aanmelding voor onze demo is gesloten.
Je kan je dus niet meer aanmelden!!

Ik zie jullie dinsdag om 20.45uur met 75 mede freaks.

Gr Wim

Rubro Vuurwerk Nederland

gizmo75

Registered User

En dit lees je dan op de 25e om een uur of 10....grrrrrrrr:crying:

Da's balen Dennis010! Als het je om het bekijken van de producten gaat dan is er eigenlijk geen man overboord. Rubro heeft op het terrein voor genodigden ruimte gereserveerd voor de freaks. Vorig jaar was dat nog niet zo en stonden we met een grote groep naast dat terrein en hadden we zelf een drankje en hapje meegenomen. Het terrein is namelijk omgeven door een hekwerk maar alles is vanaf de straatkant prima te zien (en te filmen). Ook dit jaar zullen er ongetwijfeld genoeg mensen staan. Doe er je voordeel mee!

Wim

Registered User

Dennis010,
Ik heb zojuist 1 afmelding!

Als je me ff pm stuurt vervang ik die voor jou naam!!!

Gr Wim

Bovenaan