30 december 2015 #2 W wit1704 Registered User Re: Radio 1 - DOCU SCITTEREND Helaas gemist. Is er nog een linkje, kan ik hem nog ff terug luisteren.
Re: Radio 1 - DOCU SCITTEREND Helaas gemist. Is er nog een linkje, kan ik hem nog ff terug luisteren.
30 december 2015 #3 Tony Administrator Medewerker Re: Radio 1 - DOCU SCITTEREND Ik mocht weer eens 3 zinnen zeggen. Zonde van de tijd die ik vandaag anders kom besteden. Gelukkig ben ik niet naar de studio gefaan.
Re: Radio 1 - DOCU SCITTEREND Ik mocht weer eens 3 zinnen zeggen. Zonde van de tijd die ik vandaag anders kom besteden. Gelukkig ben ik niet naar de studio gefaan.
30 december 2015 #4 GMP82 Zilveren Member Tja het is vermoeiend/frustrerend.... Ergste is dat we er 0.0 invloed op hebben.
30 januari 2022 #7 Schuim Moderator Medewerker Geweldig om toch weer even alle bekende koppen weer te zien hier op beeld. Blijft toch een mooie docu, eerlijk, oprecht. En een slotwoord van iedereen wat zeker na afgelopen jaarwisseling staat als een huis. Ik wil iedereen toch nogmaals ontzettend bedanken voor de medewerking aan deze prachtige docu.
Geweldig om toch weer even alle bekende koppen weer te zien hier op beeld. Blijft toch een mooie docu, eerlijk, oprecht. En een slotwoord van iedereen wat zeker na afgelopen jaarwisseling staat als een huis. Ik wil iedereen toch nogmaals ontzettend bedanken voor de medewerking aan deze prachtige docu.