Pyroworld.nl Best of \ End year video 2014: What a year!

RedBaron

Registered User
Na een iets langere periode van bewerken is hij daar: De traditionele Pyroworld.nl eindejaarsvideo of best of! Net als vorig jaar meet hij ook dit keer weer 24 minuten. En alles is natuurlijk weer gemonteerd op een heerlijke soundtrack met als toetje in de video een lekkere luide en harde finale! Veel kijk plezier!! :happy:

DioR

Registered User
Eindelijk daar is hij dan! Wat was hij weer geweldig! Ik denk dat dit voor mij persoonlijk de beste van jouw tot nu toe is geweest! Wat een gruwelijk goede muziek keuze (op het 2e gedeelte na). En een finale om kippenvel op mijn kippenvel van te krijgen! Mijn dank aan jou is groot dat je de moeite weer heb genomen om dit in elkaar te zetten! Super gedaan!

p.s. Heb je toevallig de hele show van parijs online staan? Vond het wel een mooi stuk met de Eiffeltoren.

RedBaron

Registered User
Dank u Dion voor deze mooie woorden hehehe. Het is voor mij ook altijd weer een feestje om dit te mogen maken. Alhoewel ik dit jaar bijna nieuwe muziek had mogen uitzoeken. Maar uiteindelijk gaven ze de muziek op YT (voor PC\laptop thans) vrij!

De show van Parijs staat zeker online:

:hehe!:

Moontan

Moderator
Medewerker
Jack je hebt er weer een meesterwerk van gemaakt. Van begin tot eind spectaculair.
Mooie soundtrack, ja en de finale is zoals ie hoort te zijn. Top
Dank voor de moeite die je gedaan hebt, ik zal de video tijdens de Kerstdagen nog eens bekijken.

Laatst bewerkt:
D

Deleted member 17038

Guest
HE HE Eindelijk! Wat een prachtige edit weer zeg. Heb er naar uitgekeken en er van genoten!
Super bedankt!

KoenL

Registered User
Het is een kunstwerk opzich Jack, mooi werk! Ik ben jaloers op de hoeveelheid singelshots die je te zien krijgt ;-)

RedBaron

Registered User
Waanzinnig gaaf!! erg mooi gemaakt en zeer goede muziek keuze ( welke tracks?).

Dank u! :)

de volgende tracks zijn gebruikt:

1: Starchild - Sun - Thomas Bergersen
2: Empire of Angels - Sun - Thomas Bergersen
3: The Lone Ranger (track 10 Finale) - Hans Zimmer
4: Always Mine - Sun - Thomas Bergersen
5: New Life - Sun - Thomas Bergersen
6: Fearless - Sun - Thomas Bergersen
7: Creation of Earth - Sun - Thomas Bergersen

Zoals je kunt zien was het album Sun van Thomas Bergersen (het creatieve brein achter het Label Two Steps From Hell) duidelijk favoriet in mn muziek keuzes hahahha. Het album Sun was er dan ook eentje waar ik al een tijd naarf uitkeek om te gebruiken in mn montages :hehe!:

Sommige tracks zijn wel wat ingekort. Bijvoorbeeld "finale" uit de Lone Ranger is ingekort van bijna 10 minuten naar 3 minuten

RedBaron

Registered User
Ik heb echt genoten. Dankjewel voor al je tijd en moeite.
Hoe lang ben je er mee bezig geweest?

Muziek is in september uitgezocht. In Oktober ben ik zo stilletjes aan begonnen met editten van het videomateriaal. iedere dag een stukje of voor een uurtje of langer. Want als je vaak dezelfde muziek hoort kan je er soms aardig beu van geraken hahaha. In totaal was er aan ruw materiaal 27 uur beschikbaar. Veel om uit te kiezen dus, soms te veel :)

shinji

Moderator
Medewerker
Geweldige compilatie, maar de muziek is wel heel eentonig, alleen 4kwartsmaat, beetje jammer, hoewel ik het 5e nummer wel weer heel inspirerend vind.

Bovenaan