Pyroworld.nl Best of \ End year video 2014: Sneak Preview!

RedBaron

Registered User
Inmiddels nadert stilletjes het einde van het jaar alweer. Dan is het voor mij, en natuurlijk pyroworld.nl weer tijd om een eindejaarsvideo of Best of in elkaar te zetten :) Hij staat dan inmiddels al weer aardig in de stijgers. En ik kan dan ook alvast een preview versie met jullie delen. De volledige versie zal, net als vorig jaar, rond de 24 minuten gaan duren.

Maar hier al vast dus een kleine sneak preview! veel kijk plezier! :tounge:

Moontan

Moderator
Medewerker
Hij is heel mooi Jack. Wanneer verwacht je de volledige versie online te plaatsen? Op Kerstavond? :hehe!:
Volgens mij heb jij dit jaar een record aantal shows en festivals bezocht. Lijkt me best moeilijk om dan een keuze te maken.

RedBaron

Registered User
Mooi dat de 3 intrecci + controbomba hier ook in opgenomen is .

Er komen nog wel een paar Italiaanse dingetjes voorbij in de volledige video. waaronder deze:

bombaditiro.jpg

Met dank aan Jesper voor het uitlenen van een paar prachtige shots :)

Hij is heel mooi Jack. Wanneer verwacht je de volledige versie online te plaatsen? Op Kerstavond? :hehe!:
Volgens mij heb jij dit jaar een record aantal shows en festivals bezocht. Lijkt me best moeilijk om dan een keuze te maken.

Zoals gebruikelijk zal de volledige video zo net voor kerst (meestal rond de 21e december) online verschijnen.

We hebben inderdaad een aardig aantal shows bezocht. Het uitkiezen van de beelden en monteren is aan de ene kant makkelijk ( heel veel aanbod) en aan de andere kant oko weer moeilijk ( veel aanbod.. wat moet ik kiezen!? haha) ik heb dit jaar een dikke 25 uur ruw materiaal

Laatst bewerkt:
Bovenaan