Pyroforum 2012 Haltern (DE)

gizmo75

Registered User
Hierbij mijn volgende filmpje van het Pyroforum 2012, de korte maar mooie op muziek geschoten demo van PYRO-ART:

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Firma Ultratec uit Duitsland houd zich vooral bezig met indoor vuurwerk.
bij deze demo gaat er in het begin wat mis met de muziek, maar na een sec of 30 is deze weer te horen.
kijk mee naar de soms prachtige effecten van het indoor vuurwerk.
kijken op 720p

gizmo75

Registered User
De firma Bothmer had als afsluiting van hun productdemo ook nog een mooi gouden cadeautje...

Ik heb me laten vertellen dat het o.a. 14x 4" shells zijn (tnx Steef-Kaboom).

shinji

Moderator
Medewerker
Wat een leuk hitje is dit he, maar bovenal geweldig ingevuld door de machers van Tulite

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Wederom een late reactie van mijn kant, maar door een kapotte harde schijf was ik mijn fotos kwijt. Inmiddels zijn ze weer terug, maar kon ik ze niet sorteren per bedrijf.

De onderstaande foto's zijn gemaakt op de 2de avond met professioneel vuurwerk. Bij het consumenten vuurwerk stond het vuurwerk te dichtbij om er foto's van te maken.

Pyroforum_Haltern_2012_prof_9.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_12.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_2.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_35.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_46.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_40.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_36.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_13.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_14.jpg

Pyroforum_Haltern_2012_prof_8.jpg

Meer fotos zijn te vinden in het album Pyroforum 2012 - Haltern

gizmo75

Registered User
Er waren al een paar filmpjes maar hier nog even die van mij van de nieuwe Zink 903 geschoten tijdens het Pyroforum 2012. Eerst één losse, daarna twee tegelijk. Ik vind het op "tape" niet heel sterk overkomen maar de reactie van het publiek geeft ook een goede indruk denk ik:

gizmo75

Registered User
Hierbij voorlopig mijn laatste filmpjes van het Pyroforum 2012.

Als eerste de show van Super Power uit Polen waarbij de "special effects" vanaf 0.14 even hilarisch als storend zijn, maar ze horen toch echt niet bij de show al leek het qua timing bijna zo. Ik kon het niet laten om het toch even vast te leggen en de camera om te draaien:

En de show van Lonestar Fireworks:

Bovenaan