Pyro Art shells

rembo

Registered User
Heeft er iemand ervaring met de shells van Pyro Art?

Ik heb vorig jaar 4" mines voorbij zien komen van pyro art maar geen gewone shells..

rembo

fexZy

Registered User
naar mijn weten zijn deze shells wel redelijk, op hun site kan je veel filmpjes bekijken. (pyro-art.de)

rembo

Registered User
hier even een greep van de effecten die mij aangeboden zijn (3inch):

karton met:
Red Dark Red
Dispark Crysanthemum (weet er iemand wat dispark inhoud)
Red to Golden Chrysanthemum Flower
Blue to Golden Chrysanthemum Flower
Brocade Crown Horse Tail with Brocade Tail
Silver Crown Horse Tail with Silver Tail
Silver Time Rain Coconut Tree with Silver Crackling tail
Silver Strobing Polyp (een polyp is een soort palm geloof ik. correct me if I'm wrong)

karton met:
Peony two colour mix Aquablue
Orange
Popping Flowers
Silver Glittering
Sunflower Yellow with Brocade Tail
Sunflower Blue with Brocade Tail
Sunflower Red with Brocade Tail
Golden Glittering
Brocade
Peony two colour mix Blue – White
Chrysanthemum two colour mix Red – Silver
Palm Tree Crackling with Crackling Tail
Palm Tree Silver with Silver Tail

rembo

Registered User
Heb jij ook al filmpjes van de normale shells gevonden op hun site? Ik kan alleen maar filmpjes vinden van andere shells als deze die worden aangeboden... op de site staan namelijk enkel filmpjes van Spezialbukettbomben...

groeten

inderdaad, kan geen filmpjes vinden van effecten die me aangeboden zijn:suspicious:

fexZy

Registered User
inderdaad, kan geen filmpjes vinden van effecten die me aangeboden zijn:suspicious:

dat werd er niet gevraagt, er werd gevraagt of iemand ervaring mee heeft, ik vind ze wel redelijk. dus voor filmpjes moet je op hun site zijn. anders had je de effecten in de begin post moeten zetten :blink1:

rembo

Registered User
dat werd er niet gevraagt, er werd gevraagt of iemand ervaring mee heeft, ik vind ze wel redelijk. dus voor filmpjes moet je op hun site zijn. anders had je de effecten in de begin post moeten zetten :blink1:

ik verwijt je ook niks hoor, ik reageerde alleen op de post van kinkmokum:blink1:

filmpje van die sunflower is trouwens best mooi:amuse:

R0nNoZ

Registered User
Ik schoot vorig jaar ook shells waaronder ook wat 5'' van het merk Pyro Art. En dat klopt wel dat Pyro Art erg kleine magere effecten geeft. (dus iniedergeval de 5'' wel):wacko:

hengelovuurwerk

Registered User
He!

Ik kan aan 4" shells komen van het merk Pyro-Art. Ik ben niet echt van plan om ze te gaan kopen maar ben toch benieuwd of jullie hier ervaring mee hebben. En zo ja, hoe beviel de shell ?

Hier de foto:

jopi2.jpg

Bvd:amuse:

Bovenaan