Heel simpel, stel je gps in op duinbergen centrum.
Je zal afrijden aan de E40 richting Brugge. Dan volg je de ringweg richting zeebrugge.
Eenmaal aangekomen aan Zeebrugge, ga je rechts richting knokke-heist - duinbergen.
Eerst passeer je knokke heist, daar nog niet parkeren. Een paar kilometer verder op de kustbaan heb je dan duinbergen. Je zal zien dat er heel wat auto's staan. Parkeren in die wijken naar het strand toe is niet toegelaten en ook afgezet. Dus als je die afgezette straten ziet. Daar in die buurt ongeveer moet je parkeren. Meestal in de wijk die achter de kustbaan ligt (van het strand weg). Er zijn niet echt grote parkings ofzo. Ik zou zeggen, wees op tijd. Je moet niet plannen om om 21u30 toe te komen. 20u30 is een laatste zou ik zeggen, want je moet wel nog zeker een 15-20 minuten te voet van de auto naar het strand.
Ik zal er zijn, op het gras in de kom... en mn zwanger vrouwtje is mee, dus moest je me herkennen... kom gerust eens goeiedag zeggen.
-----------------
Hoe was de show gisteren? Ik zag op buienradar dat er net veel regen was tijdens of net na het schieten van de show, rond 22u15-22u30