Prachtnacht

FPM ProductBOT

Registered User
259_Lesli_NextGeneration_RedLabel_Prachtnacht_new_2014_groot.gif

[tbl][tr][th]Meer informatie over Prachtnacht[/th][/tr][tr][td]Importeur[/td][td]Lesli Vuurwerk[/td][/tr][tr][td]Collectie[/td][td]Red Label - Next Generation[/td][/tr][tr][td]Artikel nummer[/td][td]02259[/td][/tr][tr][td]Advies verkoopprijs[/td][td]€ 9,99[/td][/tr][tr][td]Oude prijzen[/td][td][/td][/tr][tr][td]Netto kruitgewicht[/td][td]133 gram[/td][/tr][tr][td]Karton eenheid[/td][td]18/1[/td][/tr][tr][td]Aantal schoten[/td][td]36[/td][/tr][tr][td]Effect beschrijving[/td][td]Puur siervuurwerk! 36 langdurig brandende kometen schieten hoog de lucht in. Dit alles in de kleuren paars, goud, blauw en zilveren crackling.[/td][/tr][tr][th]Laatste wijziging: 17/11/2014[/B[/th][/tr[/tr][/tbl][tr]

Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting Verkleinde foto; klik voor een vergroting

Klik hier voor de database link

[/tr]
[tr]

In onze database vind je nog veel meer informatie over andere producten. Klik hier om naar de database te gaan.[/tr]

10 euro? Klopt deze prijs.

Dit ziet namelijk best wel ok uit, tempo had misschien iets hoger gemogen maar dan nog.

Lijkt me geen slechte concurrent voor de Blazing Devils van Wolff! Alleen die vond ik met ongeveer 6 gr per shot op het randje van net niet zitten en dit is nog geen 4 gr per shot. Desondanks wel een welkom artikel op de markt vind ik!

Back
Bovenaan