Het is maar goed dat jullie getrainde body's hebben voor al dat vet vreten daar hahahhahaha.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
Inderdaad...PGI, wie heeft er als vuurwerk liefhebber niet van gehoord...Ook een aantal van de genoemde namen in je dagboek kwamen mij bekend voor...
Al jaren een droom voor me om zelf een keer er naar toe te gaan, maar dan wel in de ALL STAR room ook te neuzen en te babbelen...maar vooral leren girandolaas zelf te bouwen
Lees met zeer veel plezier het dagboek van begin tot einde en zelfs meerdere keren om er niets van te missen. Leuk om te horen dat ook overzees deze web-site bekendheid geniet... En nu nog even wachten op de aanvulling van het dagboek en niet te vergeten binnenkort wat leuke filmpjes![]()
Complimenten voor de erg leuke en boeiende verslagen en alle tijd
die jullie er tussendoor in hebben gestoken om ons op de hoogte te houden.
Met plezier gelezen en weer een stukje wijzer hoe het er daar daar aan toe gaat.
Zoals ik het heb ervaren in jullie verslagen is het echt een grote leerschool en snoepjes winkel tegelijk!
Want waar ter wereld kun je nou je eigen shells bouwen en afsteken?
En je eigen vuurwerk kopen en afsteken dat willen we toch allemaal!
Ben nog wel erg benieuwd naar de totale kosten ongeveer en naar het hoe en wat met licencies,wat mag jan met de pet nou wel en niet zien?
Die dvd gaat er zeker komen want zoiets als dit mag niet ontbreken in de collectie.
De PGI is voor iedere vuurwerkfreak wat Mekka voor de moslim is je moet het eigenlijk een keer in je leven meegemaakt hebben.
Zoals ik in een eerdere post aangaf. Wij denken dat je eerst de PGI en weet ik veel cursus moet doen. Die mensen die daar staan zijn niet zomaar effe aan het bouwen. Die hebben papieren waardoor ze doen wat ze mogen doen. In de pijlen en kleine shells ruimte mag je wel kijken als gewoon lid. Je krijgt dan alleen een rood stickertje op je pas zodat ze zien dat je niet mag bouwen.
Ok is me al wat meer duidelijk.
Bedankt voor de info.
Dacht echt even dat je ook zelf je spullen kon kopen en dan met je eigen spul bv kon meedoen aan een workshop shells bouwen ofzo om die dan vervolgens ook zelf te mogen aansteken.
Maar dus toch niet zo spectaculair als ik dacht ?
Alleen kijken is nartuurlijk ook leuk maar had er dan iets meer van verwacht en niet iedereen komt dus op de plekken die jullie hebben gezien?
edit dat meisje van 8 met Girandola heeft de curcus PGI o.i.d dan ook met succes gehaald?
Girandola classes zijn er alleen met kleine girandolas. Dus de grote dingen die je ziet worden maar door 1 persoon gemaakt en die houd het geheim denk ik het liefst voor zichzelf. We hebben mee gedaan met de girandola class en we hebben dit ook gefilmd. Het was leuk om mee te maken maar erg simpel als je het weet. Wel jammer dat juist die van mij niet omhoog ging haha.