Paleis het Loo

Status
Niet open voor verdere reacties.

fexZy

Registered User
Wat een antwoord weer zeg! Dan had dit ook niet allemaal gehoeven.

Het gaat erom dat het einde naderd en er maar vaak genoeg onduidelijkheid is geweest over de verkoop van de kaarten. Je weet bijna altijd precies hoeveel kaarten een concert of een feest bevat en dan ga je voor de kaartverkoop liggen pitten.

Als daar nu duidelijkheid over was over de aantallen dan had waarschijnlijk het grootste deel kaarten gekocht! Daar komt nog eens bij dat het grootste deel van de freaks van dit forum en andere niet eens aan de 6000 komt, dus veel mensen die niet freak zijn gaan ook heen. Dan had ik als organisatie gewoon duidelijkheid gemaakt en gezegd kaartverkoop stopt dan en dan en er zijn er 5000 in de voorverkoop en 7000 voor de dagverkoop!

Om een lang verhaal kort te maken, ik heb NU wel kaarten kunnen bemachtigen door een echte freak (NUMMIE!!!!) die naast de deur werkt en zo beleefd is het een en ander te regelen en zo hadden er zich meer mensen hier kunnen aanbieden om dat te doen, FexZy?

nu kan je wel tegen mij gaan praten, maar als je beetje op dit forum had rond gekeken had je kunnen zien dat een paar weken gelede de kaart verkoop van start was gegaan. Als je slim was had je de kaarten gelijk moeten bestellen en niet wachten tot het einde.

bakkes

Registered User
Gisteren nog kaarten gehaald bij de vvv. De vrouw achter de balie had nog een behoorlijke hoeveelheid kaarten (rode en blauwe). Het ging hier om het vvv kantoor aan de deventerstraat. Dus als er nog mensen zijn die willen gaan , aan de deventerstraat zijn nog kaarten.

Nu hopen op een mooi show, tot vrijdag.

Greetz,
Bakkes

echobrain

Registered User
iemand vandaag toevallig nog contact gehad met de vvv in apeldoorn?
Ik zit er over te denken om er morgenochtend heen te rijden vanuit utrecht, maar heb weinig zin om daar voor niets heen te rijden als ze ze niet meer hebben.

bakkes

Registered User
iemand vandaag toevallig nog contact gehad met de vvv in apeldoorn?
Ik zit er over te denken om er morgenochtend heen te rijden vanuit utrecht, maar heb weinig zin om daar voor niets heen te rijden als ze ze niet meer hebben.

Bel je voor de zekerheid toch even.
www.vvvapeldoorn.nl
Deventerstraat 18
7311 LS Apeldoorn
055 5260200

Met de hoeveelheid kaarten die er gisteren nog waren lijkt mij het sterk dat deze in 1 dag op zijn, gezien dat telefonisch bestellen ook niet meer kan.

echobrain

Registered User
Bel je voor de zekerheid toch even.
www.vvvapeldoorn.nl
Deventerstraat 18
7311 LS Apeldoorn
055 5260200

Met de hoeveelheid kaarten die er gisteren nog waren lijkt mij het sterk dat deze in 1 dag op zijn, gezien dat telefonisch bestellen ook niet meer kan.

Die waren al dicht op het moment dat ik het berichtje postte :blink1:
Maar inmiddels blijkt het al niet meer nodig te zijn, mijn broertje bleek vandaag al op en neer gereden te zijn :laugh: :nuts:

Ik zal er dus bij zijn :bigsmile: :laugh:

dieter

Registered User
Update van de 2 de dag,

Alle mortieren hebben we vandaag in elkaar gezet en de definitieve plaats gegeven.
Aat en Bob mochten nog een dagje in de bunkers stoeien daar de laatste bommen nog niet voor de Nederlandse markt gestikkerd waren.
Ze kunnen nu geen bom meer zien.
Maar ja ze moeten ook nog in de buizen ( hahahahahaha ).
Aat heeft het al over de reclame van de garnalenpellers als vergelijk.
Ze zijn dus lichtelijk door gedraaid.
In de middag zijn we begonnen met alle buizen een adres te geven en te voorzien van het effect dat er in komt.
Veel veel nummers maar voor 95% is het klaar.
Morgen word het team versterk door Hans Donald en Philip van Dewico uit Belgie.
Omstreeks 08.00 uur morgen arriveren de eerste bommen en kaarsen en gaat het werkelijke werk beginnen.
Vrom en de provincie zullen ook weer aanwezig zijn hoop dat we daar niet te veel last van zullen hebben.

Ok mensen dit was het voor vandaag en zou zeggen tot morgen....................

Laatst bewerkt door een moderator:

jaspertjuh

Registered User
EDIT: niet meer nodig!
Ik heb echt een geweldige pa!
Hij is vanochtend naar Paleis het Loo gereden voor de toegangskaarten!
Ik ben er vrijdag dus ook gewoon bij!

gr. Jasper

Laatst bewerkt:

ZeBoxx

Registered User
Mocht iemand nog kaarten willen, ze (VVV apeldoorn, deventerstraat 18) hebben net (vanochtend) 500 nieuwe kaartjes binnen.

Edit: Dieter - bedankt voor de updates :)

Edit2: er zijn er nu nog 20 a 30 (18 a 28, want een jonge moeder loopt er net met twee naar buiten). Ik heb m'n Ingang A kaartje iig

Laatst bewerkt:

bob22

Registered User
Ik heb ook nog aantal kaarten over, stuur maar pb als er interesse is. Opsturen is het te laat voor, afhalen in Alkmaar mogelijk of bij ingang 't loo Apeldoorn.

ZeBoxx

Registered User
bel tegoed was op -_- maar bij de ingang van het Paleis het Loo, bij de parkeerplekken, hadden ze nog een stapel van 200 of zo (2x50 rood, 2x50 blauw), en nog wat blauw apart... en erg druk was het er niet. Ik denk dat ze de kaartverkoop gewoon een beetje aan het spreiden zijn. Anyway, kaartje, route gevonden, blabla. Nu wachten :|

vuurwerkfreakz

Nieuwe Member
Vandaag heb ik meegeholpen aan de opbouw van deze show en wat fotos gemaakt.
Het ziet er goed uit wat er allemaal geschoten wordt.

PaleisHetLoo-opbouw14.jpg

PaleisHetLoo-opbouw15.jpg

PaleisHetLoo-opbouw17.jpg

PaleisHetLoo-opbouw1.jpg

PaleisHetLoo-opbouw18.jpg

PaleisHetLoo-opbouw19.jpg

Meer fotos zijn in het album te vinden : Paleis het Loo Opbouw

Edit : Er liggen nog een hele hoop kaarten bij de ingang van Paleis het Loo.

Laatst bewerkt:

nummie

Registered User
Ik had al vernomen dat er een speciale tent op het dak van het paleis gezet wordt waar Willem Alexander onder zal zitten maar hij zit er vast niet alleen:

Willem-Alexander houdt gastenlijst geheim
APELDOORN - De gastenlijst voor het verjaardagspartijtje dat prins Willem-Alexander dit weekeinde met familie en vrienden viert op paleis Het Loo moet tot het laatst geheim blijven. Omdat het een privéfeest is, geeft Willem-Alexander via de RVD als reden.

De media mogen zaterdagavond bij de verlate viering van zijn 40ste verjaardag (op 27 april van dit jaar) een half uurtje meekijken, maar dat is een 'bijzondere gunst' en geen recht. En als het weer tegenvalt, wordt ook het fotografisch aantrekkelijkste deel van het persprogramma - de aankomst van de dus nog onbekende gasten - geschrapt.
Willem-Alexander verklapte eerder wel dat onder de genodigden ook collega's zullen zijn. Gedacht mag worden aan het Belgische kroonprinselijke koppel Filip en Mathilde, het Noorse stel Haakon en Mette-Marit, en wellicht ook Victoria van Zweden. Ook wordt een grote afvaardiging van de eigen Oranjefamilie verwacht.
Over de activiteiten rond het paleis en het menu van het diner wordt al even geheimzinnig gedaan als over de gastenlijst. Het feest wordt georganiseerd door de hofmaarschalk, maar die eist van elke leverancier discretie.

bron: De stentor, 30-08-2007

Het gezelschap slaapt in kasteel het Oude Loo en De Keizerskroon (hotel met speciale VIP voorzieningen).

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan