Paleis het Loo

Status
Niet open voor verdere reacties.
P

poziloc

Guest
Youritje
Ik heb even een vraagje aan je?
Weet jij wat er geschoten gaat worden? Gaat om het stukje kwantiteit.
Of lees ik je bericht verkeerd?

youritje

Registered User
Mijn reactie was er eigenlijk een op de opmerking van de post erboven.
Daar stond namelijk zo iets als: Dat moet dan wel heel mooi worden de grootste ooit etc..
Ik doelde er dus op dat qua kwantiteit het de grootste word:) 'en ook gelijk de grootste die er ooit in de tuinen van het paleis geschoten is.') maar qua kwaliteit kan dat natuurlijk anders zijn;-).

Ik weet niet hoeveel er geschoten gaat worden, maar het zal veel zijn.
Max Cal. 8inch(200mm) maarja dat wist iedereen al!

Ik hoop overigens dat ze er niet te zuinig aan me zullen doen, en soms de lucht lekker vol knallen met 8inch.

youri

jaspertjuh

Registered User
Verdorie...
vergeten kaarten te bestellen, ik hoop dat ik ze nu telefonisch nog kan bestellen, want ik ben bang dat er aan de deur niet genoeg kaarten zullen zijn!
Als het goed is ben ik er dus volgende week vrijdag ook bij :)

nummie

Registered User
Ik heb nog wel 6 kaarten voor ingang zijde Arnhemseweg.
PM maar bij interesse :smile:

(normale prijs natuurlijk, ik stuur het wel graag per post dus komt er 44 cent bij *hehe*)

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Ik denk dat het maximale voor in de tuinen bereikt is Ollie. Daar kan je het vuurwerk wel het beste zien heb ik begrepen dus probeer nog snel aan kaarten te komen. Het kon ook niet anders dan snel gaan want het staat nu constant in de kranten.,

Beekje

Registered User
Ik denk dat het maximale voor in de tuinen bereikt is Ollie. Daar kan je het vuurwerk wel het beste zien heb ik begrepen dus probeer nog snel aan kaarten te komen. Het kon ook niet anders dan snel gaan want het staat nu constant in de kranten.,

:weird: :weird: :weird: :nuts: :nuts: :nuts: :cool: :cool: :cool:

Echt goed wat een avatar kan doen!

Maar ON TOPIC:

Zijn er nou nog kaarten te bestellen of doe ik hier een oproep voor 3 kaarten? En welke ingang maakt toch niks uit?

Laatst bewerkt:

nummie

Registered User
Ingang maakt niet veel uit maar aan de zijde Amersfoortseweg is een hele grote parkeerplaats dus als je met de vierwieler komt is dat ietsje minder ver lopen.

De zijde van de Zwolseweg is maar 40 meter van een halte van de stadsbus, lijn10.

desieze

Registered User
ik heb mijn kaarten gisteren gekocht dus als je effe belt naar de "lokale informatie doos" denk ik dat je nog wel geluk zult hebben.
800 kaarten op een zaterdag verhandelen gaat wel erg ver
maar zoals ik gehoord heb sluit woensdag de aan de deur verkoop en gaan de kaarten naar hare majesteit's schuurtje

dieter

Registered User
Hoi mensen,

Even een korte update wat de stand van zaken is met de voorbereidingen van het Loo.
De muziek en het programma is definitief klaar en de sychronisatie is klaar.
Het hele programma is in Showscript van de Pyrodigital geschreven.
Nu de kleine aanvullingen nog.
Aat en Bob zijn al nachten bezig met het uitsorteren en stikkeren van de bommen.
Ze worden er al een beetje gek van.
Bob wordt s'nachts en weet zelfs niet meer waar hij is ( hahahahaha ).
Even hier wat pakken en daar wat pakken hier een kleurtje en daar en bommetje.
Hier wat extra daar wat extra een bom extra en ga naar maar door.
Bom erbij Jaco weer het programma aanpassen en updaten.
Maar het verloopt redelijk voorspoedig.
Vanaf morgen gaan we aan de slag met het plaatsen van de mortieren.
Zal een beste klus worden maar ons hele team heeft er in ieder geval een hoop zin in.
Vanaf woendag zal het team in ieder geval versterkt worden door een aantal leden van de Freaks die er ook een hoop zin in hebben.
Wij zullen proberen elke dag even een kleine update proberen te geven van wat er zoal de dag is gebeurt.

Groetjes en tot de volgende update..........................

Laatst bewerkt:

Moontan

Moderator
Medewerker
Leuke update Dieter.
Het feit dat jullie nu al flink bezig zijn met de show betekent dat de 7.000 toeschouwers vast en zeker iets heel moois voorgeschoteld krijgen.
Ik wens iedereen die bij de show betrokken is heel veel succes toe.
Ik kijk erg naar de show van vrijdag uit.

:cool:

youritje

Registered User
Kan iemand mij misschien een indicatie geven van het aantal bommen?
En misschien ook van het aantal bommen per caliber.
Vind ik altijd wel leuk om te weten!
7x7.000=49.000 gaat links en rechts wat af aan andere zaken, maar is zeer redelijk budget lijkt me zo! Komt er ook nog geld bij van sponsors?

Youri

dieter

Registered User
Nee daar willen we nog niet al te veel over kwijt......
Kan alleen zeggen .......veel.....en we gaan woensdag beginnen met mortieren vullen en aansluiten.........
Kan je zelf de rest invullen..................

PeterVuurwerk

Registered User
Ik kan via een vriend nog aan 1 kaart komen (arnhemseweg ingang). Per kaart zijn ze dus gewoon €7,- + verzendkosten.
Als er nog interesse in is kan je me pmen.

Laatst bewerkt:

Tony

Administrator
Medewerker
Kan iemand mij misschien een indicatie geven van het aantal bommen?
En misschien ook van het aantal bommen per caliber.
Vind ik altijd wel leuk om te weten!
7x7.000=49.000 gaat links en rechts wat af aan andere zaken, maar is zeer redelijk budget lijkt me zo! Komt er ook nog geld bij van sponsors?

Youri

Ik denk niet dat je zo een budget kan uitrekenen.
Azuma heeft de opdracht gekregen en de entree gelden en dergelijke inkomsten zullen niet bij hun terecht komen. Dus heeft er niks mee te maken.

IguanART

Registered User
Ik ben van het calliber man een woord. kordaat, eerlijk en geen twijfeltaal.

Als je de vvv belt, krijg je een (laat maar) aan de telefoon, die zegt dat ze de kaarten hebben verkocht. Bij de vraag of er wel voldoende kaarten zijn aan de deur, krijg je een soort kruiswoordpuzzel met een hoog sudocu gehalte.
De aanvang? De VVV weet te melden dat de deuren om 21;00 uur openen.
Ik ben niet het type dat met een slaapzak gaat lopen bedelen maar wil er wel graag zijn met 3 andere mensen.

Mijn vraag; Hoe laat moet ik daar zijn voor de eerste deurverkoop, en zijn er uberhaupt nog kaarten aan de deur?

youritje

Registered User
ja tony, I know, maar ik denk dat ik wel dichtbij het budget in de buurt kom.
Ik denk niet dat de koningklijke familie dit als inkomste ziet. Zo van wij 25.000 en 25.000 voor het vuurwerk..
En het heeft er niks mee te maken? dat vind ik beetje belachelijk! tuurlijk wel, als er geen entree betaald hoefde te worde was er een stuk minder geld voorhanden en was het budget automatisch lager geweest.

Het is ook geen bepaling maar een indiciatie, misschien dat iemand van de organisatie dit kan bekennen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan