Overzicht freaks naar fallas 2011

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jie

Registered User
Wie: Stefan, Monique, Anja, Frans en Luc.
Waar: Appartement in de buurt van het plein.
Wanneer: 17 t/m 20 Maart.
Met wie: Ryanair, Brussel Charleroi.

Toegevoegd, bedankt!

Laatst bewerkt door een moderator:

heartworm

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Wie: Jos en broer Tom.
Waar: Husa Dimar.
Wanneer: 14 t/m 21 Maart.

Toegevoegd, bedankt!

mickeyzegtboem

Registered User
Alles en iedereen is weer toegevoegd, we staan op dit moment op een totaal van 75!!! man/vrouw

Gaat weer een hollandse invasie worden in valencia!

Kom maar weer op met de rest en maak me GEK!!!

dance-mode

Registered User
Voor de eerste keer dit jaar en waarschijnlijk niet de laaste haha

Wie: Rob & Maarten
Waar: Hotel Bisbal
Wanneer: 15 t/m 21 Maart.
Met wie: Transavia Amsterdam

Toegevoegd, bedankt!

Dreek

Registered User
Kleine aanvulling, 14 t/m 20 maart ipv 15 t/m 21, met Transavia vanaf Amsterdam.

Bijgewerkt, thnx!
HOPSA!!

aukez

Registered User
Eerste keer samen met mn maatje Marc. 14e aankomst 21e vertrek. Appartement net buiten centrum (wilden beetje luxe:tounge:) En gewoon lekker met de auto!!

Toegevoegd, bedankt!

Tony

Administrator
Medewerker
Lekker met de auto..HAHAHA..Goed zo..

hou je er rekening mee dat ze de stad afsluiten vanaf de 15de..En op de 17de kan je helemaal nergens meer komen want dat is hij echt kompleet afgesloten. Er zijn altijd plekken waar je de auto kan parkeren bijvoorbeeld het oude voetbalstadion etc. Maar hou er rekening mee dat je dan niet op 5 minuten lopen zit.

TheRod

Registered User
Wie: LordAbortn, Oz & Widowmaker
Waar: SH Ingles Boutique
Wanneer: 14 t/m 20 maart
Vlucht: Transavia Airlines Amsterdam-Valencia

Toegevoegd, bedankt!

saljo

Registered User
Wie: Stefan, Monique, Anja, Frans en Luc.
Waar: Appartement in de buurt van het plein.
Wanneer: 17 t/m 20 Maart.

Toegevoegd, bedankt!

Gezelligheid, zien we jullie de 17de in het vliegtuig! :) Ook vroeg eruit die nacht..pfff.

mickeyzegtboem

Registered User
vluchten zijn er nog voldoende beschikbaar, hoewel daar de prijzen echt behoorlijk op beginnen te lopen.
Hotels zal je zeker in het centrum rekening moeten houden met een kleine 150-200 per kamer per nacht...
Wil je minder kwijt zijn is een youth hostel misschien iets?
Daar zitten er meerdere van in het centrum en zijn erg voordelig.

remio

Registered User
en dat hotel iets achteraf waar we paar jaar geleden zaten met veel freaks? met het schietveld voor de deur?(sorry ben de naam helemaal kwijt)
die zat op 69 euro per nacht en de laatste 3 nachten op 99 per nacht

Kobajo

FPM Filmer
en dat hotel iets achteraf waar we paar jaar geleden zaten met veel freaks? met het schietveld voor de deur?(sorry ben de naam helemaal kwijt)
die zat op 69 euro per nacht en de laatste 3 nachten op 99 per nacht

Dat was het Ibis hotel en daarnaast heb je nog het Novotel en Eurostar Gran Valencia.

JefFreak

Registered User
Ben ik gek of zijn de meeste vluchten/hotels voor die periode uitverkocht? Behalve als je 1000,- voor een hotel over hebt dan...

TIP: als je in oktober ofzo een hotel boekt betaal je nog normale prijzen,ik boek altijd via booking.com en dat werkt prima als je dan voor fallas boekt bv een hele week maar je weet nog niet zeker of je gaat,gewoon boeken en je hebt nog alle keus en...mocht je niet gaan kan je het gratis annuleren

groeten JefFreak

Laatst bewerkt:

bontekraai

Registered User
TIP: als je in oktober ofzo een hotel boekt betaal je nog normale prijzen,ik boek altijd via booking.com en dat werkt prima als je dan voor fallas boekt bv een hele week maar je weet nog niet zeker of je gaat,gewoon boeken en je hebt nog alle keus en...mocht je niet gaan kan je het gratis annuleren

groeten JefFreak

Dat heb ik ook gedaan en dat ging goed. Ik was alleen verrast dat ze onmiddellijk de hotelkosten afboekten. Meestal gebeurt dat achteraf. Als je dus niet gaat moet je wel het geld zien terug te krijgen.

Het lastigste was nog een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Valencia te boeken.

JefFreak

Registered User
Dat heb ik ook gedaan en dat ging goed. Ik was alleen verrast dat ze onmiddellijk de hotelkosten afboekten. Meestal gebeurt dat achteraf. Als je dus niet gaat moet je wel het geld zien terug te krijgen.

Het lastigste was nog een rechtstreekse vlucht van Amsterdam naar Valencia te boeken.

dat heb ik nog nooit meegemaakt,ik heb altijd zelfs tot op de laatste dag een hotel kunnen annuleren zonder dat er vantevoren al geld was afgeschreven ofzo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan