Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Nota: This feature may not be available in some browsers.
makkie58 zei:Hierbij nog een paar fotootjes uit 1979 en 1980
Dit was mijn collectie uit die tijd. Voor de ouderen onder ons, zie je nog herkenbare items?
Zelf weet ik het meeste nog wel te benoemen
Sweet Laker zei:Wat zijn die paarse en groene lange buizen voor producten?
makkie58 zei:die groene en paarse staaf was iets dat door importeur of verkoper zelf is gemaakt! heb er 1 opengemaakt, en er bleken 12 romeinse kaarsen van 25sch. in te zitten!! op 3e foto van boven kan je ook de signal raket van weco herkennen(groene afscherming om lont) die was toen nog gewoon legaal te koop!! mit sehr lautern blitzknall, stond erop!!
roelz zei:Geweldig! Op een paar na ken ik ze wel, enkele ken ik alleen via een label, leuk om na zo'n 30 jaar het item in het 'echt' te zien. Mischien meer mensen met dit soort piccies?
@makkie58; Kunnen we deze foto's aan het museum toevoegen? (www.vuurwerkmuseum.nl)
Ja graag man! We proberen een zo compleet mogelijk beeld te maken, dus al dit soort documenten zijn welkom! De mooie kleurenfolders kennen we inderdaad pas een jaar of 10. "Vroegah" (jaren 70/80) maakten de winkeliers voornamelijk reclame via de (lokale) krant. Kijk maar eens in het museum, we hebben al een Halfords reclame uit het jaar '78makkie58 zei:ik heb ook nog wat folders(bestelformulieren) gevonden. Alleen is de oudste voorlopig nog maar uit '93! moet nog wat oudere hebben, alleen ff zoeken. Misschien ook iets om hierop te zetten?
vroeger(daar gaan we weer!)waren er geen folders van vw. De winkelier had een mooie vitrine of een grote houten plaat in de winkel waarop je het spul kont uitkiezen. dus erg oude folders zoals je tegenwoordig ziet zijn zeldzaam!
ik hoor et wel!!