• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oud&Nieuw 2013-2014 topic by hardcore0438

hardcore0438

Registered User
Het is weer september , en zoals elk jaar schiet ik met oudjaar een aantal filmpjes !
Afgelopen jaar heb ik door hoge kortingen veel siervuurwerk gekocht en wat minder knal.
Een deel van het siervuurwerk :

Dit was ook het laatste jaar dat ik shells zou gaan schieten , ivm de gebruikelijke risico's . Als ik de video's terugkijk zie ik pas wat voor gevaar deze dingen kunnen veroorzaken . Het ziet er gevaarlijk uit *dat is het ook * , maar tijdens het schieten was iedereen binnen of op een juiste afstand (behalve moi )
dus beginnen we maar met een video !

Laatst bewerkt:
Thanks , heb gekocht bij Haokan in Roosendaal , Intratuin, BD-store, Vuurwerkpaleis Zeeland , Rens Petiet , Groenrijk en ben er vast nog 1 vergeten.

Grote mama

En wat plaatjes !
15141555596_676b3febdb_b.jpg

15161605781_49ae927afa_b.jpg

15161606881_ef9ee0a87d_b.jpg

Back
Bovenaan