• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Oud en Nieuw

Mooie filmpjes en vooral de shells zijn goed.
Weet gij misschien voor mij van welk merk die waren? ;)

Maar wederom topfilmpies,hoop er meer te zien voor het oudejaar weer aanbreekt. :9

Zeer goede filmpjes, maar dat zijn we al van jou gewend Blue Lagoon... ahhumm ik bedoel Kriptonight.

Die 16 shots Blue Palm is zeer goed. Effecten blijven redelijk lang hangen. Waar heb je deze gekocht en hoeveel kost die, als ik vragen mag?

Grizmo Raizor zei:
Die 16 shots Blue Palm is zeer goed. Effecten blijven redelijk lang hangen. Waar heb je deze gekocht en hoeveel kost die, als ik vragen mag?

Dit zijn Bonbridge potjes, 380 gram SAS. 18.50 per stuk. Weet niet of ze nog verkocht worden op dit moment..

Je had ze ook nog in 5 andere kleuren.

2DW zei:
Die fontein gaat idd hoog.. Haha die mensen die er allemaal doorheen rijden :-P

ja daar schrok ik best van, toen de fontijn werd aangestoken waren die mensen er nog niet, die kwamen later pas, en dan kan je helaas niet meer terug, stel dat nou iemand dat ding omver reed |:(

Blue Lagoon zei:
ja daar schrok ik best van, toen de fontijn werd aangestoken waren die mensen er nog niet, die kwamen later pas, en dan kan je helaas niet meer terug, stel dat nou iemand dat ding omver reed |:(

**offtopic**

dat hebben wij vroeger een keer gehad met een 200grs pot van diamond (toen de zwaarste) daar kwamen een paar dronken gozers voorbij en schopten tegen die pot |:( gelukkig bleeftie staan en verschoof die alleen

**ontopic**

hele mooie filmpjes :w

Back
Bovenaan