Oud en nieuw show Blue Lagoon

Blue Lagoon

Registered User
Zo ik heb dan ook eindelijk de moeite genomen om mijn oud en nieuw showtje online te plaatsen. Het liep niet helemaal zoals ik het graag wilde vanwege een aantal factoren ( te weinig torches, dronken buren etc )

Toch wel aardig om te zien zo denk ik. De buurt wisten niet wat ze zagen en mensen stonden echt te wachten met hun vuurwerk te ontsteken.

KLIK

Edit: download werkt weer

Laatst bewerkt:

Ischa

Registered User
best leuk gedaan hoor en altijd leuk om te zien al is het deember thnkz..en wat voor mat was dat trouwens leek wel een uur te duren

Blue Lagoon

Registered User
Dat waren diversen matten achter elkaar zoals een 100.000 en nog wat kleinere zoals 20.000 / 30.000 en hindo 4000.

Natuurlijk had ik vooraf een hele schietlijst maar op de één of andere manier is het met oud en nieuw altijd stressen en haasten en uiteindelijk leek het resultaat dus helemaal niet meer zoals de schietlijst. :D

KoenL

Registered User
Ik ga hem even opnieuw upoaden want hij staat er niet compleet op !!

Edit: bestand aangepast.

Als ik nu op download klik, kan ik het bestand index.php downloaden.:unsure:

Het begin zag er al goed uit. Meteen naar buiten sprinten en knallen maar. Ik ben benieuwd naar de rest!

Tony

Administrator
Medewerker
De film komt later pas weer online.
Blue Lagoon heeft aangegeven deze week geen tijd meer te hebben dus we moeten maar even wachten.

Bovenaan