16 november 2009 #21 GMP82 Zilveren Member Ik had er stiekem ietwat meer van verwacht, zoals meer kleurvariatie. Maar tis zeker geen lelijke cake
Ik had er stiekem ietwat meer van verwacht, zoals meer kleurvariatie. Maar tis zeker geen lelijke cake
16 november 2009 #22 MichelAngelo Registered User Mwah, ik vind het niet echt mooie crossettes eerlijk gezegd. Wel leuk voor de afwisseling, maar hier ga ik niet voor omrijden. Die van Bonfireworks is trouwens veranderd van Vshape naar Ishapeshape. Ik ben er nog niet uit in ieder geval.
Mwah, ik vind het niet echt mooie crossettes eerlijk gezegd. Wel leuk voor de afwisseling, maar hier ga ik niet voor omrijden. Die van Bonfireworks is trouwens veranderd van Vshape naar Ishapeshape. Ik ben er nog niet uit in ieder geval.
16 november 2009 #23 Poziloc FPM Hangouderen Kobajo zei: Ik vind dit inderdaad een hele mooie cake. Het effect is niet alleen dat van een cossette, maar heeft ook wat weg van go getters. Enig minpuntje vind ik het laatste schot over het geheel gezien een hele mooie cake. Klik om te vergroten... Dat komt omdat de ster zichzelf niet goed in 4en split...oftwel de ster is niet goed
Kobajo zei: Ik vind dit inderdaad een hele mooie cake. Het effect is niet alleen dat van een cossette, maar heeft ook wat weg van go getters. Enig minpuntje vind ik het laatste schot over het geheel gezien een hele mooie cake. Klik om te vergroten... Dat komt omdat de ster zichzelf niet goed in 4en split...oftwel de ster is niet goed
17 november 2009 #24 Koetje Registered User mwah, niet echt denderend, er zijn betere crosettecakes op de markt, prijs is wel vriendelijk
11 augustus 2010 #25 M mickeyzegtboem Registered User Nieuwe film aan de beginpost toegevoegd. Deze is gemaakt tijdens de Original Fireworks demonstratie in December 2009.
Nieuwe film aan de beginpost toegevoegd. Deze is gemaakt tijdens de Original Fireworks demonstratie in December 2009.