Opening Oudjaarsdag 2011/2012

KoenL

Registered User
Afgelopen oudjaarsdag begon 10:00 uur best lekker. Ik zette de cakes neer op een volgorde die me wel leuk leek, maar verder was het niet uitgedacht.

Dit jaar wil ik vooraf weten wat ik wil neerzetten. Alleen de Thunder Coloured Heaven en de Thunderking XXL zijn besteld, de rest moet nog gebeuren. De collecties waar ik uit kan kiezen:
- Royal Fireworks
- Bonfireworks
- Zena Vuurwerk
- Wolff vuurwerk
- Marijn vuurwerk

Het volgende heb ik nu bedacht.

1. (3x) Binkie / Marijn
2. (1x) Tears of Beauty / Royalfireworks
3. (3x) Tears of Beauty / Royalfireworks + (1x) Eagle Flight / Wolff

4. (1x) Thunder Coloured Heaven
5. (1x) Thunderking XXL / Zena + (3x) Silver Salute / Wolff + (1x) Eagle Flight / Wolff

6. (2x) Hoogmoed / Marijn
7. (1x) Silver Salute / Wolff
(Schiet in één keer leeg)

Wat zou jij er anders aan doen, welke cakes zou je nog toevoegen en welke zou je er misschien uithalen?

Het budget voor het 10:00 uur moment is ongeveer €300,-.

bluebear

Registered User
zou zeker de wasp van wolff erin verwerken.
s´ochtends zo´n vrolijk gezoem en je dag kan niet meer stuk:hehe!:
voor de rest zou ik er niks aan veranderen eigenlijk.
mvg

Laatst bewerkt:

michel0911

Registered User
Voor 300 euro als budget voor alleen 10:00 moet je er toch een veel leukere show van kunnen maken ?

Ligt er een beetje aan wat je precies van plan bent, maar ik zou het zo doen:
1. 3 x dikke fonteinen
2. veel schreeuwende pijlen (cruise rockets)
3. paar kleine knal potjes tegelijk
4. paar waspen tegelijk
5. 1 x hoogmoed
6. 3 x silver salutes als afsluiter + een binkie projektje...

eventueel kun je er nog een matje tussendoor doen..en volgens mij is wat ik net opschreef bij lange-na geen 300 euro, maar het plezier is er niet minder om.
Maaaaar, zo zou ik het doen uiteraard.

bridge

Bronzen Member
Het verwerken van waspen in een knal/herrieproject zou ik persoonlijk niet doen. Die vallen toch wat weg tegen de rest.

Red Eagle

Registered User
Vind persoonlijk 300 euro een hoop geld voor een 10:00 project.
Maar als ik het geld ervoor had gehad dan zou ik het zo doen.

1x Crackling fontein ( full Moon)
2x No Mercy
3x Green Glittering Missile + Mat 2000 Shots
2x Zware jongens
2x Tears of Beaty
3x Silver Salute
3x Hypnotised Met als finale 4x Hoogmoed tegelijk

Laatst bewerkt:

KoenL

Registered User
Bedankt voor de reacties allemaal, leuk dat er meegedacht wordt!

Voor 300 euro als budget voor alleen 10:00 moet je er toch een veel leukere show van kunnen maken ?

Ligt er een beetje aan wat je precies van plan bent, maar ik zou het zo doen:
1. 3 x dikke fonteinen
2. veel schreeuwende pijlen (cruise rockets)
3. paar kleine knal potjes tegelijk
4. paar waspen tegelijk
5. 1 x hoogmoed
6. 3 x silver salutes als afsluiter + een binkie projektje...

eventueel kun je er nog een matje tussendoor doen..en volgens mij is wat ik net opschreef bij lange-na geen 300 euro, maar het plezier is er niet minder om.
Maaaaar, zo zou ik het doen uiteraard.

Het nadeel is dat ik het met de hand moet ontsteken. De Wasp wordt pas aantrekkelijk als je die met minimaal 6 tegelijk (eigenlijk nog meer) kan wegschieten vind ik. Echt veel herrie maakt die ook niet , wel een leuk geluid. Je idee van de Cruise Rockets vind ik wel leuk, even kijken hoe ik dat ga doen.

Vind persoonlijk 300 euro een hoop geld voor een 10:00 project.
Maar als ik het geld ervoor had gehad dan zou ik het zo doen.

1x Crackling fontein ( full Moon)
2x No Mercy
3x Green Glittering Missile + Mat 2000 Shots
2x Zware jongens
2x Tears of Beaty
3x Silver Salute
3x Hypnotised Met als finale 4x Hoogmoed tegelijk

Thanks! De Green Glittering Missile is vooral een lekkere herriebak. Alleen je finale snap ik niet helemaal. Welke lopen daarvan samen? Alleen de Hypnotised (dus alleen fluit) met als die klaar is 4x Hoogmoed.

Wil je het zelf alleen bij knal houden of mag er ook fluit bij?

Knal en fluit; topcombinatie! Ik heb zelf alleen voor de Eagle Flight gekozen, maar als je een andere fluitcake erin zou zetten hoor ik het graag.

Wat betreft het budget. Hoe minder hoe beter natuurlijk, maar je zit al snel op 300 euro als je fluit en knalcakes wil combineren en daarnaast toch iets van 2 a 3 minuten wilt knallen.

Red Eagle

Registered User
Thanks! De Green Glittering Missile is vooral een lekkere herriebak. Alleen je finale snap ik niet helemaal. Welke lopen daarvan samen? Alleen de Hypnotised (dus alleen fluit) met als die klaar is 4x Hoogmoed.

Sorry bedoelde inderdaad Hypnotised en daarna als finale 4x hoogmoed in een keer.

chooetfan

Registered User
ik had er zelf denk ik nog een paar silver salute potten bij gedaan als ik zo'n budget had voor 300 euro :happy: maar ieder zijn eigen keus natuurlijk :)

mickeyzegtboem

Registered User
Persoonlijk zou ik de Eagle Flight voor de avond houden.
Die pixie dust staarten zijn te mooi om overdag weg te blaffen, en bovendien kan je veel goedkoper een fluitcake zonder ander effect ertussen zetten.

KoenL

Registered User
Pinkie Winkie, inderdaad ook een leuke. Het mooie aan de Eagle Flight vind ik de versnelling die je krijgt, maar die kan 's avonds ook nog van pas komen.

Ik zet de Pinkie Winkie erop voor de opening, veel leuker geprijsd!

Tony

Administrator
Medewerker
Pinkie Winkie, inderdaad ook een leuke. Het mooie aan de Eagle Flight vind ik de versnelling die je krijgt, maar die kan 's avonds ook nog van pas komen.

Ik zet de Pinkie Winkie erop voor de opening, veel leuker geprijsd!

Als je de pinkie winkie in een piramide laat lopen dan krijg je voor het gevoel ook een versnelling omdat er steeds meer de lucht in gaan. Ik heb ze er altijd bij

---
- Sent from my iPhone using Tapatalk

KoenL

Registered User
Als je de pinkie winkie in een piramide laat lopen dan krijg je voor het gevoel ook een versnelling omdat er steeds meer de lucht in gaan. Ik heb ze er altijd bij

Vorig jaar heb ik er ook een aantal gehad, die schoot ik er per stuk tussen door. Leuk voor erbij dan, maar een beetje saai. Je idee klinkt goed, kijken of het gaat lukken.

Bovenaan