• Freakpyromaniacs Copyrights

-Nederlands De auteursrechten van teksten (exclusief door bezoekers geposte teksten op het forum) en beeld- en/of filmmateriaal (exclusief door derden ingezonden beeld- en/of filmmateriaal) op deze website liggen bij Freakpyromaniacs. Niets uit deze website mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt via internet, fotokopie of op welke andere wijze dan ook zonder voorafgaande schriftelijke toestemming van Freakpyromaniacs.

-English The copyright of all texts (excluding texts from visitors on the forums) and (motion) pictures (excluding those provided to Freakpyromaniacs by third parties) lies with Freakpyromaniacs. No part of this website may be reproduced transmitted or utilized in any form or by any means, internet, photocopying or otherwise without written permission of Freakpyromaniacs.

Opbouw vuurwerkdemo Vuurwerkmagazijn7kamp

Dim

Product Beheer
Medewerker
Kwam deze film tegen, altijd leuk om de opbouw te zien.

Film is van kaateeka

Film van de finale van 2010
Film van Steventvs

Bedankt Dim, kwamen wij elkaar de afgelopen jaren daar niet tegen?
Goede demo altijd, laatste jaar veel Bonfireworks
Ik had de laatste 2 jaar de eer om deze demo te mogen omroepen

Hahahah, uiteraard ben daar de laatste jaren zeker wezen kijken. Als er vuurwerk is, ben ik altijd blij. Vond de demo's zelf niet zo heel spectaculair. De collectie bij Edwin is wel altijd goed.

Ik vind de term opbouw hier een beetje overdone eigenlijk. Potten uit de bus flikkeren en klaarzetten, zodat je ze kan fakkelen noem ik nou niet echt een show opbouwen, maar ja, ik ben dan ook een zeikerd.:tounge:

Ik vind de term opbouw hier een beetje overdone eigenlijk. Potten uit de bus flikkeren en klaarzetten, zodat je ze kan fakkelen noem ik nou niet echt een show opbouwen, maar ja, ik ben dan ook een zeikerd.:tounge:

Mee eens, iedere schieter heeft z'n eigen ding natuurlijk! Toch best leuk om te zien!

Back
Bovenaan