Ik heb nooit iemand in de maling genomen, alleen ik en met mij meerden zijn het een beetje beu dat er van alles over bepaalde shows wordt geroepen en geschreven wat helemaal niet klopt. Men wordt vaak op een verkeerd been gezet.
BV: een consumentenshow met kaarsen wordt omschreven als "er werd zeker 3" bommen geschoten, ik weet het zeker " en weet ik wat.
" Deze show bevat alleen consumenten vuurwerk " terwijl de echte freaks een dikke prof.show mislopen.....dat is jammer !!!
Blablabla....
Groetjes FT
Het is voor de rest aan de mods om op dit verhaal te reageren, maar wil er wel er zelf ook wat over zeggen.
Ik begrijp totaal niet waarom je nu over een heel ander onderwerp begint, terwijl je wordt aangesproken op het feit dat je pas na 3 posts doorgeeft dat je zelf de show hebt geschoten en Bleu Lagoon dus aan het lijntje houdt.
Waarom geef je daar dan geen antwoord op?
En nu je gal spuwen over onderwerpen die hier niks mee te maken hebben vind ik beneden peil, dat doe je maar lekker over de pm met 1 van de crewleden.
:r wordt echt misselijk van dit soort mensen, zorg er eerst voor dat Nederland weer eens shows krijgt die echt de moeite waard zijn te bezoeken.
Laatst bewerkt: