Oostblok Vuurwerk!

flaskk

Registered User
ik heb net een tiger uit geprobeert maar ging toch nog redelijk hard maar denk niet dat die dicht bij een bsc ofzo in de buurt komt maar wel een gewone spanish crackers speacial, dus voor de tiger bsc>tiger>scs is wel grappige voor zo'n goedkoop vuurwerk.

P

poziloc

Guest
Zou je aub de gehele benaming willen noemen, inplaats van de afkortingen!
Dan is het voor iedereen duidelijk

flaskk

Registered User
achtung's knallen stukken zachter dan de tiger's wat een flop dingen zijn dat die auhtung's.

ga gewoon weer big spanish crackers bestellen, trouwens het is wel mogelijk om bij https://www.jgs.pl naar nl te verzeneden omdat ik een mailtje er naar toegestuurt had en hij zij dit,

Hello! We send our products all over Europe. Payment can be done by bank transfer or by credit card. In case of any questions, just write! Thanks and the best wishes! Jacek SzpaderskiJGS

maar is wel 23 euro verznd kosten.

Daan

Registered User
achtung's knallen stukken zachter dan de tiger's wat een flop dingen zijn dat die auhtung's.

ga gewoon weer big spanish crackers bestellen, trouwens het is wel mogelijk om bij https://www.jgs.pl naar nl te verzeneden omdat ik een mailtje er naar toegestuurt had en hij zij dit,

Hello! We send our products all over Europe. Payment can be done by bank transfer or by credit card. In case of any questions, just write! Thanks and the best wishes! Jacek SzpaderskiJGS

maar is wel 23 euro verznd kosten.

Over welke Achtung's heb jij het dan?

Over deze.. van de site https://www.jgs.pl of ?

TC-5B_L.jpg

Gr Daan

Laatst bewerkt:

knettergek

Registered User
Hij heeft het inderdaad over die achtungs. Ik vind de knal wel tegenvallen in vergelijking met de grootte van de knaller.

Hij heeft ook gelijk dat ze daadwerkelijk naar nederland verzenden.

groetjes,

knettergek

Patrick

Registered User
Dat zal best wel jah. Probeer het zou ik zeggen.

groetjes knettergek

Ja maar hou er rekening mee dat de pakketjes nog altijd door de douane heen kunnen gaan, die er stelselmatig ook even wat pakketjes uitlichten om te doorzoeken. Dus als het pakketje in beslag is genomen, dan krijg je mooi een briefje thuis dat je het kwijt bent omdat het in strijd is met de wet en je kunt dan natuurlijk ook fluiten naar je centen.

Strafbare feiten (http://www.douane.nl/particulier/internetaankopen/internetaankopen-06.html)

Als u goederen via Internet bestelt en deze in Nederland laat afleveren, dan moet u aangifte doen of iemand machtigen om namens u aangifte te doen. Dit kan bijvoorbeeld het koeriersbedrijf zijn dat de goederen bij u aflevert.

Het doen van een onjuiste aangifte is een strafbaar feit. Als een ander (bijvoorbeeld het koeriersbedrijf) een onjuiste aangifte doet omdat u gegevens hebt achtergehouden, bent u daarvoor verantwoordelijk. U pleegt dan een strafbaar feit.

U kunt ook door bepaalde handelingen de wettelijke bepalingen op het gebied van veiligheid, gezondheid, economie en milieu overtreden. U voert bijvoorbeeld een wapen in zonder hierbij over de benodigde papieren te beschikken. Volgens de Wet wapens en munitie is dit verboden. Ook kunt u verdovende middelen uitvoeren zonder in het bezit te zijn van een vergunning. Dat levert een overtreding van de Opiumwet op. Ook dan maakt u zich schuldig aan een strafbaar feit.

Afhankelijk van de zwaarte van de overtreding, zal de Douane een proces-verbaal opmaken en eventueel de goederen in beslag zal nemen. De Douane kan u een aanbod doen om strafvervolging te voorkomen. Hierbij stelt de Douane een aantal voorwaarden, bijvoorbeeld:

- U betaalt de verschuldigde belasting.
- U betaalt een boete.
- U doet vrijwillig afstand van de goederen.

Als u hier niet aan voldoet, dan zal de Douane de zaak voorleggen aan de officier van justitie. De Douane legt overtredingen van de voorschriften op het gebied van veiligheid, gezondheid, economie en milieu altijd voor aan de officier van justitie.

Laatst bewerkt:

shooterbomb

Registered User
Normaalgezien zal de douane geen pakketjes openmaken en / of scannen wanneer deze uit Europese Unie komen. Wanneer zij uit de VS ofzo komen dan is de kans heel groot dat deze gescand en / of geopend worden. Wanneer ze vermoeden dat jij illegale dingen verzend met de post, kunnen ze deze nog altijd openmaken en ben je alsnog de pineut.

Ik spreek uit ervaring, ik heb al pakketjes vanop de hele wereld ontvangen en verzonden (ik handel via eBay) en deze worden enkel en alleen open gemaakt wanneer ze vanbuiten de EU komen. Als ze iets vanbuiten de EU naar jou zenden en de waarde van het object wordt aangegeven, dan maken ze het misschien niet open maar wanneer een groot pakket vanuit de VS komt en de waarde wordt niet aangegeven dan is de kans heel groot dat ze het openmaken.

Doorgaans moet je voor pakjes uit Polen en andere oostbloklanden beter oppassen dan met die van bijvoorbeeld Frankrijk omdat de douane nog al eens durft vermoeden dat er (namaak) sigaretten of alcoholen inzitten. Als ik van jou was, zou ik er gewoon niet aan beginnen en hier wat beter zoeken bij je handelaren en maten van het school / werk.

Laatst bewerkt:

knettergek

Registered User
Het is wel een risico ja, maar het was wel gewoon goed aangekomen toen een bekende van mij het had besteld. Alleen was het wel heel bizar verpakt.

Om te zorgen dat er niks verschoof in het pakketje zaten er lege halve liter bierblikjes in een plastic zakje tussen, en ook nog een paar papieren en kartonnen afval resten iets in die trant.

Maar het was er wel binnen ongeveer 12 dagen.

groetjes knettergek

Crazyfireworks

Registered User
ik kan waarschijnlijk via een pool vuurwerk krijgen van jorge.

Ik wil graag goede knallers hebben die van goede kwaliteit zijn. Ook wil een shellkitje van Jorge hebben. Welke knallers en welke shelkitjes zijn aan te raden?

Groetjes CF

flaskk

Registered User
moet deze thread niet naar strijkers en aanverwante ge knipt worden omdat ik er vandaag achter kwam dat de auchtung en de big-tiger met een lucifers doosje aan kon. gewoon strijken die hap :p

SReFLEctioN

Registered User
Joost_pyro, komt er nog wat tekst bij deze foto? :push:

De pijl die je hier laat zien is in ieder geval niet van poolse makelij.

Toch betwijfel ik het of die zink pijlen niet uit polen komen. En ja ik weet dat zink in duitsland zit, maar ik heb laatst van mijn handelaar te horen gekregen dat hij alles uit polen haalt. Nu vraag ik me af hoe het precies zit, dit kan namelijk de reden zijn dat er nog steeds zoveel zinks op de markt zijn. Is jorge importeur geworden van zink of iets? Kan iemand hier een antwoord op geven?

Laden

Registered User
Achtung III knalt zeker wel lekker ik vind hem te vergelijken met een supervlinder hij is alleen iets doffer.
Dus die opmerking over de black bermuda vind ik echt stom de black bermuda kan niet tippen aan de achtung.
Alleen gezien de grote valt de knal best wel mee.

sean

Banned
beton in vuurwerk??? Nou lekker dan je zult maar een stuk wat weg word geschoten in je oog krijgen?? Goed vuurwerk heeft geen beton nodig om goed te knallen. Goede flash kun je gewoon in een kartonnen kokertje stoppen zonder het af te dichten en dan knalt het net zo hard! Dus inderdaad vuurwerk met beton of andere rotzooi erin blijf ervanaf het is rotzooi en levensgevaarlijk! Ik zeg dit omdat mischien iemand het toch gaat proberen en een stuk beton in zijn oog krijgt en blind is maar dan is het helaas te laat!!

Bovenaan