Ongeval Remi-Pyro

Aftershock_1

Registered User
Gatver, de rillingen lopen me over de rug na het lezen van dit Topic (ërvaringsdeskundige ernstig ongeluk).

Remi Heel veel sterkte kerel. Uit ervaring weet ik dat je geest een hoop goed kaan doen aan je lichamelijke helingsproces. Mindpower.

Ik hoop dat alles weer goedkomt.

fireworkaddict

Registered User
Stefan,

Wat rot om dit te moeten lezen...

Ook van mijn kant wil ik Remi alle sterkte toewensen!!!

Ook knap dat je (i.s.m. zijn ouders) alles hier beschrijft. Ondanks dat vele Remi niet kennen kan iedereen zich inleven in een dergelijke situatie waarin hij, familie en vrienden zich nu verkeren....

Gr. Fireworkaddict

KoenL

Registered User
Goed om te horen dat het beter gaat met Remi. Heel veel sterkte nog met het herstel.

En Stefan, bedankt dat je ons op de hoogte wil houden.

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Het doet me goed om te lezen dat het weer eenheel stuk beter met hem gaat.
Zal vast door onze kaarten komen :laugh:
toppie gozer . het gaat je goed

Dennis010

Registered User
kijk... dat zijn positieve geluiden... mooi zo!!
als je het binnenkort leest remi.... ik trakteer he... op dat biertje van 7 euro :blink1:
hou je rustig, en zorg dat je weer helemaal de oude wordt.

The Cigarman

Moderator
Medewerker
Goed om te horen dat het goed gaat met Remi.
Hopen dat hij wat mobieler wordt, zodat ie af en toe dat ziekenhuis uit kan om een stukkie te lopen.

We moeten wel kaarten naar Remi blijven sturen.
Toen ik zelf in het ziekenhuis lag, was ik erg blij met alle kaarten die ik kreeg.
Dat zijn echt de leuke dingen in zo'n moeilijke tijd!

NLsandman

Registered User
Shit, ben een weekje afgesloten geweest door mijn provider en lees dit nu pas:sad:

Mooi om te lezen dat het beter gaat met hem, ik wens remi-pyro, jouw en zijn famile en vrienden sterkte en beterschap!

PoundeR

Registered User
Ik ken de persoon in kwestie niet, toch wou ik mijn steun betuigen. Ik hoop dat je snel en volledig hersteld van dit nare ongeval.

Sterkte !

Niek902

Registered User
Remi, familie en vrienden heel veel sterkte toegewenst.

We kunnen in de klas wel goed merken dat je er niet bent jongen. Hopelijk herstel je goed en zien we je weer topfit op school verschijnen.

Stefan erg tof dat je dit doet voor je maat :blink1:
Ik was al op de hoogte via Eva haar hyves maar vond dat ik hier ook wel een bericht achter moest laten aangezien het op school altijd over vuurwerk ging :toung:

Remi nogmaals veel sterkte en we gaan er vanuit dat je weer helemaal de oude wordt he :smile:

cervhjeh

Registered User
Heel veel sterkte, ook al ben ik je nooit tegen gekomen op dit forum oid (omdat ik hier vrijwel nooit gepost heb...)

Nogmaals heel veel sterkte, en ik hoop op een spoedig herstel!!
@Stefan: Keep us posted, would ya? :)

Vinnie

FPM Kalender Beheer
Medewerker
Hoi stefan en remi
je schreef :

Ook is bekend dat hij 20 november alsnog geopereerd moet worden aan zijn schedelbasisfractuur.

Het klinkt nogal eng wat je hier schrijft, maar wat moet ik me hier bij voor stellen. ?

Stefanfreak

Registered User
Het is niet echt een hele gevaarlijke operatie. Maar ze gaan de fractuur op enkele plaatsen aanhelen zodat daar later geen infecties kunnen ontstaan. Zeg maar grofweg de boel uitdeuken en uitvlakken.

Het is natuurlijk niet leuk dat hij geopereerd moet worden, en het is afwachten hoe snel hij daar van hersteld.

Ik kreeg vanmorgen een sms van hem..Dus dat kan hij weer, binnenkort kan hij zo maar online zijn hier op FPM, Dan is hij vanuit zijn bed aan het internetten haha. Nu hopen dat hij dat snel na 20 november ook kan.

Bovenaan